Gå til innhold

Kritikk på web-mal

Anbefalte innlegg

Eg har laga meg ein liten mal for artiklar eg vil posta. Denne ønskjer eg kritikk på.

Artikkeldemo ligg her: http://hemoxp.spymac.net/wmp10.htm

Teksten i banner endrer eg (og lagrer ny) for kvar artikkel.

Nick og dato (under ingress) er juksa til med bruk av tabell.

:blush: Alt er laga i Frontpage :blush:

Kva kan gjerast betre?

Edit: Alt? Ikkje grafikken... Men, ja...

Endret av hemo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Leiker med alle knappane i programvaren, veit du :p

Men kluet er også å prøva å laga ein stil som folk kjenner igjen, når di kjem attende... "Oi, det var fargefullt på ein litt spesiell måte" - kan kanskje ha den effekten... (vertfall det som var tanken)

Eg kjem ikkje til å prioritera den delen av web'ens utforming. Eg tenkte meir på koden og måten ting er lagt inn med html og det...

(men for all del: bukker for tips - så langt :))

Lenke til kommentar

Hvor skal artikkelmalen din brukes hen? Av nysgjerrighet.

Noen ting:

-"Header" virket veldig glorete. Masse farger og glitrende stæsj. Det første som slo meg var HalTans spøkefulle forslag til et eller annet en gang ("jeg kan disaine homepage".. osv), eller WordArt. Tror det vil bli bedre om du gjør "headeren" litt enklere, mindre iøynefallende. Artiklene vil sikkert bli tatt mer seriøst da.

-Oppsett: Det at underoverskriften "nedlasting og installasjon" var så stor fikk meg til å misforstå dens funksjon. Trodde det var en hovedoverskrift. Ville gjort denne litt mindre, eller gjort noe med headeren slik at det går bedre fram at denne faktisk er hovedoverskriften for artikkelen.

-Infolinja med publiseringsdato o.l var litt stor, kanskje gjøre denne litt mindre?

-Føler egentlig at hele artikkelen blir litt oppstykka, på en måte, mister litt helhet, på grunn av de to punktene over.

-Hva gjør den 100% brede, hvite delen helt øverst på sida? Den har ingen funksjon som jeg kan se.

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...