Gå til innhold

World of Warcraft Final Stress Test and Open Beta


Anbefalte innlegg

Du trenger ikke å være så desperat. WoW er det nest dårligste mmorpget jeg har prøvd til dags dato.

hehe. Hvis Star Wars Galaxies er det dårligste, så har han all grunn til å være "desperat". For WoW er bedre enn SWG, som aldri fenga meg. Earth and Beyond er den som jeg likte best, men det er fordi jeg kom litt lengre opp på levelsystemet enn de smålevlene jeg har klart hittil med WoW og som jeg klarte med SWG...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er litt usikker men står mellom Neocron og SWG .

WoW har jo absolutt 0 noe nytt å tilby og verdenene er mye mindre og mindre interaktiv enn SWG igjen dessuten er grafikken altfor dårlig spør du meg. Du skal tross alt leve deg inn i en karakter på en server med 10 000 andre spillere og hva artig er det å se seg selv ørten ganger ? huff

 

Jeg hadde 2 kamerater på besøk som osså hadde gledet seg til WoW som alle andre som hyper det opp og fikk litt sjokk når jeg fyrte det opp . Det er virkelig så ille.. .jeg skjemmes nesten når jeg sitter og spiller det.

Lenke til kommentar
Du trenger ikke å være så desperat. WoW er det nest dårligste mmorpget jeg har prøvd til dags dato.

Jo jeg er desperat.

Jeg har spillt spillet, og vet hvor bra det er.

Jeg har også fulgt med på utviklingen utrolig lenge.

 

Derfor blir jeg litt desperat når jeg vet at open beta kanskje begynner i dag, og jeg ikke har clienten på pcen!!!

Lenke til kommentar
Du trenger ikke å være så desperat. WoW er det nest dårligste mmorpget jeg har prøvd til dags dato.

Jo jeg er desperat.

Jeg har spillt spillet, og vet hvor bra det er.

Jeg har også fulgt med på utviklingen utrolig lenge.

 

Derfor blir jeg litt desperat når jeg vet at open beta kanskje begynner i dag, og jeg ikke har clienten på pcen!!!

Omar, du skal egentlig skaffe deg clienten ETTER at du har fått Open Beta account da ;)

 

So no need for worries

Lenke til kommentar
Hvor i "#!"%¤#" kan jeg laste ned clienten for open beta?

Jeg subscriber ikke på fileplanet, så jeg kan ikke få lastet ned clienten derfra.

 

Hvor kan jeg da få lastet den ned? Utenom warez/torrent etc.

 

Kommer jeg til å kunne laste ned clienten fra blizzard sine sider?

 

Mvh en desperat 0m4r :cry::cry:

Hei du. gi me mail adressen din så sender jeg deg nedlastings clienten til wow vis du vill.. snakkes

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...