Gå til innhold

World of Warcraft Final Stress Test and Open Beta


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et par spm:

 

Med den pakken til $15,95, får en da tilgang til en ukes Final Stress Test OG 1 mnd Open beta? Når starter FST og Open Beta?

 

Får en da også tilgang til alle andre betaer som EQ2 og slike som kommer?

 

$15,95 er ca 100kr er det ikke? Og da slipper en også all reklame, får raske mirrors og alt det der?

Lenke til kommentar

Jeg tok på meg spanderbuksene og smalt til med 50$. Men jeg så jo i ettertid nå man fikk se på alle tilbudene og alt med liten skrift så var det egentlig ikke så mye jeg fikk ekstra.

 

Så jeg tror du gjør det godt med basic. Da får du raske mirrors, tilgang til beta testing osv osv..

 

Edit: men når dere går inn på account, så ser på subscriptions, står dere som (not vertified) ?

Endret av PoWerFeeD
Lenke til kommentar

Ja, du fikk noe mer HP (Som jeg ikke vil ha) og noe IGN-greier eller noe vel? Ingenting jeg trenger. Dessuten er 15x4 60 uansett så en sparer ikke noe på å betale for 3mnd av gangen.

 

Men som jeg sa - får en tilgang til alle disse betaene osv på det normale $15,90-tilbudet? Eller på $59,90-tilbudet som stort sett er samme greia i ett år?

Lenke til kommentar
Congratulations! You have been accepted into the World of Warcraft® Final Stress Test and Open Beta.

 

 

Your unique World of Warcraft Open Beta key is reserved for you! Guaranteed!!! Due to high demand, we are distributing keys in groups. You will get your key as soon as your group is released. Please do not resubmit your information because it will not get you in any faster. Watch for your Final Stress Test and Open Beta key email and have fun!

 

Venter på key da :)

Lenke til kommentar
Skal se valgkampen i USA og sjekke mailen hvert 5. min.

 

Har ennå ikke fått noe key og jeg har ventet i over 11 timer nuh.

 

Har sendt mail til meg selv gjennom "tell a friend" bare for å sjekke om den virker.

 

Arg! Vil ha cd-key!!!

Hehe skal følge med på valgkampen selv :thumbup:

 

Så krysser fingrene for at jeg kan få begynt nedlastningen iløpet av natta vaffal.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...