Confession Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 kan noen fortelle meg hva jeg må gjøre eller trenger for å få laste det ned og spille det. for dere snakker om patch, proxis, client, jeg hvet ikke hva det er . det er sikker mange som gleder deg til open beta jeg er en av dem. men jeg vil jo ha alt klart før det kommer. sånn at jeg kan nyte det når det kommer i dag Lenke til kommentar
Beeblebrox Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Jada, fileplanet annonserer at du nå har muligheten for å bli med i open beta! Lenke til kommentar
ÖzzY Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 ÅÅÅ, hvorfor vil ikke worldofwarcraft.com siden refreshe!?!?! Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Fordi siden er nede. Det betyr trolig at betaen kommer veldig straks. (: Lenke til kommentar
Confession Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 ja samme her. men når jeg skal skrive adresse osv må det være i usa og greier? eller hvordan skal jeg gjøre det? Lenke til kommentar
ÖzzY Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 ja samme her. men når jeg skal skrive adresse osv må det være i usa og greier? eller hvordan skal jeg gjøre det? http://efexor.xplicit.no/ <----se her, hvorfor torturer blizzard og fileplanet oss sånn ved å først gi ut beskjeden via fileplanet! Lenke til kommentar
Lypsylmedsmak Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Wæææ får error etter å ha skrevet inn adresse og slikt! Står at det er browser'n min! Lenke til kommentar
ÖzzY Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Jeg mista internettet mitt da jeg brukte de proxyene på denne sia: http://efexor.xplicit.no/ Så jeg googla litt og fant meg en annen proxy. Du kan sjekke om du har amerikansk proxy her: www.ipadresse.no Begynner ipen på 66 så funker det Lenke til kommentar
Confession Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 hvordan skifter jeg proxi sånn at jeg kan bli med i open beta??? Lenke til kommentar
Omar Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Ingen som syntes siden har vært nede litt for lenge snart? Lenke til kommentar
Beeblebrox Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 How to setup your browser for proxy access: To set up your web browser follow the intructions below. You have to replace <proxy> and <port> with the proxy address and its port. It is preferred to use an IP address instead of proxy's hostname to avoid the name resolution that your browser will perform in case of hostname usage. Microsoft Internet Explorer 5.0-6.0 · Choose the Tools menu. · Select Internet Options. · Select Connections. · Select LAN Settings. · Check "Use a proxy server". · Enter <proxy> in the "Address" text box. · Enter <port> in the "Port" text box. · Press "Apply". · Press "OK". Du må også finne en US-proxy, bare søk etter det på google. (Håper ikke dette er veldig "fyfy", isåfall får en mod slette innlegget hvis han ønsker.) Lenke til kommentar
ÖzzY Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Ingen som syntes siden har vært nede litt for lenge snart? JO! begynner å lure på hva som skjer her....legger meg ikke før jeg har en cdkey i inboxen. Lenke til kommentar
Confession Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 er protokoll samme som proxi? Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 (endret) Argh, siden funker ikke Haaper den er oppe igjen snart D: Proxyen jeg bruker begynner paa 68 .. Endret 8. november 2004 av M@R7!N Lenke til kommentar
Confession Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 hva skal jeg skrive i port? Lenke til kommentar
Thsan Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Finner ikke noen proxy jeg, er sikkert fordi jeg er litt n00b på dette. Og jeg søker etter "us free proxy" Får leite videre ! Lenke til kommentar
genstian Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 skjer det ikke noe? Lenke til kommentar
Thsan Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 (endret) Alle kan melde seg på nå men serveren er for busy. Jeg lurer på hvorfor den er det Trenger en zip kode og adresse fort, er det noen som har noen forslag ? Endret 8. november 2004 av ShadowWalker Lenke til kommentar
ÖzzY Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 zip kode: 37208 Må du ha en ekte adresse? Lenke til kommentar
Thsan Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Veit ikke er litt stressa nå. Må få det til. Jeg MÅ ha wow NÅ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå