anon12234 Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 skal ikke opp før kl halv 10 i morgen, så jeg sitter opp til jeg er regga Lenke til kommentar
PcT Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Lag en extra til meg da Lenke til kommentar
Zindre- Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 En til meg også, plis Lenke til kommentar
Omar Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Det er ikke mulig å crate account før det står på www.worldofwarcraft.com eller www.blizzard.com ikkesant? Lenke til kommentar
Zindre- Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Det er ikke mulig å crate account før det står på www.worldofwarcraft.com eller www.blizzard.com ikkesant? Sant Lenke til kommentar
Omar Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Og et bittelite spm til: Er det noen som vet sikker om man MÅ ha us proxy? Isåfall har noen en ip å share? Eller går det an å bruke f.eks www.guardster.com? Lenke til kommentar
Drakir-Frost Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Omar har sendt clienten til deg.. Lenke til kommentar
PcT Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Fant det ut nå... jeg gikk på account creation til final stress test... jeg ble dissallowa med norsk ip men det funka med proxy Lenke til kommentar
ÖzzY Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 (endret) Da jeg skifta proxy funka ikke internet exploreren min, men msn og skype funka fint, så jeg åpna Lan Settings ---> Advanced og tok vekk "Use the same proxy server for all protocols" og lot HTTP-en være blank både på ip og port. Da funka det, har dette noe å si eller vil det fremdeles funke? Endret 8. november 2004 av ÖzzY Lenke til kommentar
PcT Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 ta en tur til www.ipaddresse.no hvis det er en amerikansk ip addresse der så funka det.. US ip: 66.xxxx Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Min inetexplorer gaar treeegt naar jeg har proxy, men men, er verdt det! Skal faen sitte oppe hele natta om det skal vere, SKAL vere med denne gang! Driter i om det blir dQgning Lenke til kommentar
ÖzzY Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Nei det var visst bare SlimBrowseren min som ikke takla en annen proxy eller noe sånt for når jeg testa det med internet explorer så funka d Lenke til kommentar
Omar Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Omar har sendt clienten til deg.. Jeg er evig takknemlig, men hotmail blokkerte fila Så kan du være så snill å sende til den mailen jeg ga deg på mail? Lenke til kommentar
Drakir-Frost Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Omar har sendt clienten til deg.. Jeg er evig takknemlig, men hotmail blokkerte fila Så kan du være så snill å sende til den mailen jeg ga deg på mail? Done... Lenke til kommentar
genstian Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 (endret) amerikans tid er 7timer etter oss så kl 16.00 er kl 23 her spillet kommer ca 23,56 tipper jeg Endret 8. november 2004 av hotstian Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 (endret) amerikans tid er 7timer etter oss så kl 16.00 er kl 23 der spillet kommer ca 23,56 tipper jeg Kommer helt ann på. De har flere tidssoner i USA: Uansett, vil tro at et er den 6-timer bak oss som gjelder. Når sa de at det skulle slippes i USA da, nøyaktig klokkeslett ? Og du skrev feil. Kl. 16.00 her = Kl. 10.00 i USA. Endret 8. november 2004 av apoxdigital Lenke til kommentar
ÖzzY Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 (endret) www.worldofwarcraft.com er nede! Endelig et tegn! Kanskje om noen få sekunder er siden oppe igjen med en splitter ny guddommelig beskjed...så kræsjer serveren fordi for mange hopper inn og leser beskjeden samtidig Edit: Blizzard.com/wow og www.worldofwar.net sidene er nede også Endret 8. november 2004 av ÖzzY Lenke til kommentar
Beeblebrox Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 www.worldofwarcraft.com er nede! Endelig et tegn! Kanskje om noen få sekunder er siden oppe igjen med en splitter ny guddommelig beskjed...så kræsjer serveren fordi for mange hopper inn og leser beskjeden samtidig Edit: Blizzard.com/wow og www.worldofwar.net sidene er nede også Jeg tenkte akkurat på det samme. *krysse fingrene og håpe* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå