Gå til innhold

World of Warcraft Final Stress Test and Open Beta

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fy flate for et rått spill :D

Noen som vet om Hunter- og Paladin-talents kommer når open beta starter?

De sier så, samt annet content upgrade som flere quests, honor system, PvP rewards, warrior/paladin/hunter forandringer ++

Absolutt alle får nok ikke være med på open beta, Blizzard har sagt at det er en begrensning og folk bør være tidlig ute for å sikre en plass.

De har ikke så forferdelig mange servere. Hver server tar vel plass til ca. 3000 spillere tror jeg. Du vil kunne registrere deg for open beta på fileplanet (begrenset antall) og www.worldofwarcraft.com (litt større antall keys, men det er en limit).

Nei, back to WoW :cool:

Lenke til kommentar
Er det slik at vi som har subscriba på fileplanet og som er med i final stress-test er garantert plass i open beta'n?

ja.

final stress test participants will automatically have their free open beta test slots reserved, and their account and characters will transfer over to the free open beta test seamlessly!
Endret av Uderzo
Lenke til kommentar

Hmm, retail 23.november betyr vel knappe 2 uker med Open Beta. Håper det ikke er char wipe når spillet går retail. For det vil ødelegge førsteinntrykket for mange! Grunnet at newbie stedene kommer til å være stappfull. Og med det antallet loote og drepe quest det er i WoW så blir det nok mange frustrerte spillere...

Lenke til kommentar

Subscribe på FilePlanet så kan du spille fra og med i dag. Sign deg opp på Open Beta kan du spille fra og med i morgen (Du må sikkert vente til mandag uansett for å få key fra Fileplanet da). Men, det er nok ikke ALLE som blir valgt ut til Open Beta, tror jeg, men dersom du er medlem hos Fileplanet er du garantert plass.

Stress Test er et spesialtilbud for alle fileplanetmedlemmer slik at de kan spille en uke WoW, fom forrige mandag.

Lenke til kommentar

hehe, ser for meg at det blir en proxyjakt uten like i morra.

hva skjer hvis 2 personer fra samme proxy signer up?, må man ha en som ingen andre har?, og kan jeg bruke samme proxy på http, https, gopher osv...?

*er redd for at jeg ikke får signa up i morra*

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...