Jan Åge Skrevet 3. november 2004 Forfatter Del Skrevet 3. november 2004 Men når du mekket selve WoW accounten så krevde vel den gyldig US zip vel? Det måtte ihvertfall jeg skrive inn... Uansett så tviler jeg Visa Electron fungerer, men jeg er ikke sikker dog. Lenke til kommentar
JuGeun Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Selvfølgelig vil ikke Visa Electron fungerer, den har jo ikke Visanr. Lenke til kommentar
Zupermartin Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Men når du mekket selve WoW accounten så krevde vel den gyldig US zip vel? Det måtte ihvertfall jeg skrive inn... Jeg har ikke laget noen WoW-account (er det på stress-test du mener?) fordi jeg ikke har signa opp på fileplanet enda. Jeg kommer nok ikke til å gjøre det heller hvis Open beta snart starter og jeg kan være med. Lenke til kommentar
Zindre- Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 TRor open beta starter om en uke. Men er ikke 100% sikker da Lenke til kommentar
Jan Åge Skrevet 3. november 2004 Forfatter Del Skrevet 3. november 2004 (endret) Jeg har ikke laget noen WoW-account (er det på stress-test du mener?) fordi jeg ikke har signa opp på fileplanet enda. Jeg kommer nok ikke til å gjøre det heller hvis Open beta snart starter og jeg kan være med. Ok, men noen av dere andre som mekket wow-account, måtte dere ha gyldig zip? Open Beta starter om en uke ja. Endret 3. november 2004 av Jan Åge Lenke til kommentar
Drakir-Frost Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Jeg har ikke laget noen WoW-account (er det på stress-test du mener?) fordi jeg ikke har signa opp på fileplanet enda. Jeg kommer nok ikke til å gjøre det heller hvis Open beta snart starter og jeg kan være med. Ok, men noen av dere andre som mekket wow-account, måtte dere ha gyldig zip? Open Beta starter om en uke ja. Hmm det trengte hvertfall ikke jeg.. brukte bare min vanlige adresse i norge. mulig du må bruke amerikansk adresse når du skal signe opp for open beta. Lenke til kommentar
floffan Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 10min igjen av nedlastinga . Oioioi. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 TRor open beta starter om en uke. Men er ikke 100% sikker da De sa 5-7 dager for 2dager siden, så det er godt under en uke til Lenke til kommentar
ahdrage Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Nå gikk det, tror det hadde noe med firewallen å gjøre Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Etter å ha spilt det noen timer, må jeg si jeg er mektig imponert. Utrolig gøy og spille Lenke til kommentar
Omar Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Jeg er fortvilet nå... Hvis jeg signer opp hos fileplanet, trekker de kun kontoen 1 gang? Eller hver 3. måned? Og er det bare stress testen man trenger Fileplanet for? Kan man spille Open Beta uten å subscribe på FilePlanet? Lenke til kommentar
Zupermartin Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) Slik jeg har forstått det, så trenger man ikke å subscribe på fileplanet for å være med på open beta. Men om du skal være med på stress-testen, så må du være subscriber. *Martin er ingen stor fan av fileplanet* Endret 4. november 2004 av Zupermartin Lenke til kommentar
Blib Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Er det sikkert at ABSOLUTT ALLE får bli med på Open Beta da? BEtyr ikke Open Beta bare at alle kan melde seg på, men at det fremdeles fungerer via et trekke-lodd-prinsipp? Forresten, jeg tror kanskje jeg måtte skrive inn et US zip ja. Men alt annet var norsk. Lenke til kommentar
Zindre- Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Er det sikkert at ABSOLUTT ALLE får bli med på Open Beta da? BEtyr ikke Open Beta bare at alle kan melde seg på, men at det fremdeles fungerer via et trekke-lodd-prinsipp? Forresten, jeg tror kanskje jeg måtte skrive inn et US zip ja. Men alt annet var norsk. Blib, egentlig betyr open beta at alle får være med på leiken. Men som til feks Linage 2 brukte de så lang tid på å sende ut keys at noen fikk nesten ikke spille i det hele tatt. Selv om denne open betaen er for U.S skal jeg prøve meg iallfall.. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Forresten, jeg tror kanskje jeg måtte skrive inn et US zip ja. Men alt annet var norsk. Jeg bruker ikke amerikansk proxy, og heller ikke amerikansk zip. Og det fungerer flott her ihvertfall. Lenke til kommentar
Zupermartin Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) Noen som vet av noe nyttig program for å laste ned klienten? Litt stress å laste ned med Opera. Det ble så jeg bøyde meg i støvet, jeg bare måtte ha WoW Edit: Skal det forresten gå så sakte som 70-80kB/s? Edit: Der, nå går den i 120kb/s. Maxfarten for linja mi Endret 4. november 2004 av Zupermartin Lenke til kommentar
=Erlend= Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Her er en liten solskinnshistorie for kvelden:Jeg har downloadet WoW siden i morges, og på min 704kbit linje så tar det ~8 timer å downloade de 2.5GB som jeg må ha. Når det gjensto 10 (TI) minutter av downloaden min, så går tele2's routere i trondheim amok, og nettet er nede i 3 timer, og ikke nok med det, jeg mistet hele downloaden, så nå er jeg endelig på nett igjen, og klar for 8 nye timer Livet er hærlig dere. Fikk min key i morges, og venter bare på den sabla klienten... Bruk Opera som nettleser, då kunne du ha fortsatt nedlastinga. Lenke til kommentar
ahdrage Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Får bare korrupt feil i winzip 9... andre gangen eg laster ned fila no... Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Fy flate for et rått spill Noen som vet om Hunter- og Paladin-talents kommer når open beta starter? Lenke til kommentar
ahdrage Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Endelig gikk det:D Nedlastingen klikket når det var 10mb igjen... Getright bestemte seg for at nedlastingen var fullført.. Men etter masse om og men gikk det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå