Gå til innhold

World of Warcraft Final Stress Test and Open Beta

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men når du mekket selve WoW accounten så krevde vel den gyldig US zip vel? Det måtte ihvertfall jeg skrive inn...

Jeg har ikke laget noen WoW-account (er det på stress-test du mener?) fordi jeg ikke har signa opp på fileplanet enda. Jeg kommer nok ikke til å gjøre det heller hvis Open beta snart starter og jeg kan være med. :)

Lenke til kommentar

Jeg har ikke laget noen WoW-account (er det på stress-test du mener?) fordi jeg ikke har signa opp på fileplanet enda. Jeg kommer nok ikke til å gjøre det heller hvis Open beta snart starter og jeg kan være med.  :)

Ok, men noen av dere andre som mekket wow-account, måtte dere ha gyldig zip?

Open Beta starter om en uke ja.

Endret av Jan Åge
Lenke til kommentar

Jeg har ikke laget noen WoW-account (er det på stress-test du mener?) fordi jeg ikke har signa opp på fileplanet enda. Jeg kommer nok ikke til å gjøre det heller hvis Open beta snart starter og jeg kan være med.  :)

Ok, men noen av dere andre som mekket wow-account, måtte dere ha gyldig zip?

Open Beta starter om en uke ja.

Hmm det trengte hvertfall ikke jeg.. brukte bare min vanlige adresse i norge.

mulig du må bruke amerikansk adresse når du skal signe opp for open beta.

Lenke til kommentar

:cry:

Jeg er fortvilet nå...

Hvis jeg signer opp hos fileplanet, trekker de kun kontoen 1 gang? Eller hver 3. måned?

Og er det bare stress testen man trenger Fileplanet for?

Kan man spille Open Beta uten å subscribe på FilePlanet?

:cry::cry:

Lenke til kommentar

Er det sikkert at ABSOLUTT ALLE får bli med på Open Beta da? BEtyr ikke Open Beta bare at alle kan melde seg på, men at det fremdeles fungerer via et trekke-lodd-prinsipp?

Forresten, jeg tror kanskje jeg måtte skrive inn et US zip ja. Men alt annet var norsk.

Lenke til kommentar
Er det sikkert at ABSOLUTT ALLE får bli med på Open Beta da? BEtyr ikke Open Beta bare at alle kan melde seg på, men at det fremdeles fungerer via et trekke-lodd-prinsipp?

Forresten, jeg tror kanskje jeg måtte skrive inn et US zip ja. Men alt annet var norsk.

Blib, egentlig betyr open beta at alle får være med på leiken.

Men som til feks Linage 2 brukte de så lang tid på å sende ut keys at noen fikk nesten ikke spille i det hele tatt.

Selv om denne open betaen er for U.S skal jeg prøve meg iallfall..

Lenke til kommentar

Noen som vet av noe nyttig program for å laste ned klienten? Litt stress å laste ned med Opera. Det ble så jeg bøyde meg i støvet, jeg bare måtte ha WoW :)

Edit: Skal det forresten gå så sakte som 70-80kB/s? :dontgetit:

Edit: Der, nå går den i 120kb/s. Maxfarten for linja mi ;)

Endret av Zupermartin
Lenke til kommentar
Her er en liten solskinnshistorie for kvelden:

Jeg har downloadet WoW siden i morges, og på min 704kbit linje så tar det ~8 timer å downloade de 2.5GB som jeg må ha. Når det gjensto 10 (TI) minutter av downloaden min, så går tele2's routere i trondheim amok, og nettet er nede i 3 timer, og ikke nok med det, jeg mistet hele downloaden, så nå er jeg endelig på nett igjen, og klar for 8 nye timer :)

Livet er hærlig dere.

Fikk min key i morges, og venter bare på den sabla klienten...

Bruk Opera som nettleser, då kunne du ha fortsatt nedlastinga.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...