Tåkefyrste Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Her er en liten solskinnshistorie for kvelden: Jeg har downloadet WoW siden i morges, og på min 704kbit linje så tar det ~8 timer å downloade de 2.5GB som jeg må ha. Når det gjensto 10 (TI) minutter av downloaden min, så går tele2's routere i trondheim amok, og nettet er nede i 3 timer, og ikke nok med det, jeg mistet hele downloaden, så nå er jeg endelig på nett igjen, og klar for 8 nye timer Livet er hærlig dere. Fikk min key i morges, og venter bare på den sabla klienten... Lenke til kommentar
Blib Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Aiiiii. Utrolig lei situasjon. Føler med deg Lenke til kommentar
PoWerFeeD Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Sorry apollox men jeg kan ikke vise medfølelse. Du sikkert iallefall med cd-key, vi andre her har ikke engang det. Men om jeg får key før de sene nattestimer så skal det gå raskt. Har 10mbit med peak på 1,3mb/sec Lenke til kommentar
Jazzcat Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 For de som vil ha noe å gjøre mens de venter på beta-key'en, kan Open Beta filen lastes ned her: WOW Open Beta Download (for Subscribers) Leser på Fileplanet Forumet at mange har ventet over 15 timer og ennå ikke fått beta-key'en. Ganske surt Lenke til kommentar
PoWerFeeD Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Takk skal du ha.. Overlasta mirror eller? Får bare 120kb/sek.. Bedre enn ingenting.. Jeg er ennå ikke verified som medlem hos fileplanet, selv om pengene er trukket.. Off.. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 For de som vil ha noe å gjøre mens de venter på beta-key'en,kan Open Beta filen lastes ned her: WOW Open Beta Download (for Subscribers) Aha! Damn, det er hee greia det der vel? Hele 2.5GB jo. Skulle ikke dette komme ned via en eller annen BT-klient da? Anyway, thanks Lenke til kommentar
PoWerFeeD Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 JAAAA!!! JEG HAR KEY!!! Sorry caps! 12% lasta ned !! Lenke til kommentar
Drakir-Frost Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Har nå fått testa det litt spilt i en time sånn ca.. Har kommet til lvl 5 Hunter. Må si at jeg er imponert til nå hverftall... Lenke til kommentar
PoWerFeeD Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Virker som lvl'ing får alt for raskt iforhold til andre mmorpg! Har hørt om folk som har spilt en uke og er oppe i lvl 20!! Om de ikke spiller 8 timer daglig er jo dette en veldig høy progresjon.. Men jeg får se imorgen.. Spennende valg i USA, råder dere til å svippe innom tv2, bra dekning.. Lenke til kommentar
Jazzcat Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 (endret) Aaah endelig fikk jeg Beta Key'en 26% lastet ned... Mon tro om jeg ikke drar ekstra tidlig hjem ifra jobben imorgen Nå klør det i fingra etter å sette igang. Brukte det meste av forrige helg til Guld Wars preview'en, og nå blir det WOW for alle penga. Blir ikke mye fritid fremover nei Endret 3. november 2004 av Jazzcat Lenke til kommentar
PoWerFeeD Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 26%, arh.. Ligger på 29% nå jeg.. Men jeg har sykt ustabil rate.. Svinger fra 160kb/sek til 420kb/sek.. Men jeg skal teste det før jeg legger meg.. Skal ikke på jobb før 14:00 i morgen.. Lucky me! Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Måtte krype til korset og signe meg opp jeg også.. Ligger på 1.5Mbps ned nå.. *glede seg myyye* Lenke til kommentar
Blib Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Deilig med key ja. Men har ligget på 50kB/s i 6 timer og uansett hvilket mirror jeg velger ser ikke hastigheten ut til å ville bli bedre. Hvilket mirror bruker dere? Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Weee sitter å laster ned klienten nå. Regner med at jeg kan begynne å spille når jeg kommer hjem fra jobb Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 (endret) Weee sitter å laster ned klienten nå. Regner med at jeg kan begynne å spille når jeg kommer hjem fra jobb me too Gleder meg veldig til arbeidsdagen er over Endret 3. november 2004 av Uderzo Lenke til kommentar
Flexi Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Deilig med key ja. Men har ligget på 50kB/s i 6 timer og uansett hvilket mirror jeg velger ser ikke hastigheten ut til å ville bli bedre. Hvilket mirror bruker dere? prøv å slå av brannmuren din, tror det skal hjelpe Lenke til kommentar
Snipershot Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Har allt men når jeg går inn på nedlastings siden viser det ikke noen server. Noen som vet hva som skjer? Lenke til kommentar
hbrn Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Fikk key 1 time etter at jeg signet opp, ergo de sendte ut en pulje med keys for ett kvarter siden. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 (endret) Har allt men når jeg går inn på nedlastings siden viser det ikke noen server. Noen som vet hva som skjer? Hvis du har en software basert brannmur kjørende, så kan du skru av den og se om du får opp siden. Endret 3. november 2004 av Uderzo Lenke til kommentar
ahdrage Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 (endret) Har samme problem som snipershot.. Men eg kan laste ned andre spill fra siden... Men ikke wow... merkelig edit: begynte akkurat å laste ned matrix online betaen, det gikk fint.. Bare wow som ikke funker. Endret 3. november 2004 av ahdrage Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå