Jan Åge Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Ta en titt på Fileplanet. Der gir de vekk keys til subscribere. Bare et tips Det betyr også at Open Beta begynner om en uke. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 jupp, jeg subscriba for 2 timer siden, de har trukket penger fra konton min, og jeg har fått bekreftelses mail, men jeg er fortsatt ikke medlem av en eller annen grunn... FP sliter for øyeblikket... Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Hvorfor dette endeløse samarbeidet med fileplanet?? Jeg fikser rett og slett ikke måten FP opererer på.. Håper de legger ut Open Beta andre steder også, der man slipper å tette igjen spam-filteret.. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Er det ikke hyggelig med folk som gir bort ting helt gratis bare du betaler litt penger til dem?... Bah... Lenke til kommentar
Jan Åge Skrevet 2. november 2004 Forfatter Del Skrevet 2. november 2004 (endret) Det kan stilles spørsmålstegn ved måten Fileplanet opererer på. Og jeg er enig med at de melker mer enn EA med sine "Super-Beta-Programmer". Men Fileplanet er ikke så gale når man først har signet opp. Web-Siden jeg hatet mest av alle er nå blitt min startside. Etter jeg signet opp som subscriber i sommer (av andre grunner en Beta-Programmer), så har jeg ikke angret. 2x WoW Beta, MxO Closed Beta, Everquest 2 Beta, Dawn of War Beta, and the list goes on.. BTW, Snakkes i WOW Edit: typos Endret 2. november 2004 av Jan Åge Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 (endret) Har fått key, laget meg account og driver å laster ned nå... gleder meg, atter en gang Endret 2. november 2004 av apollox Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Jeg får ikke signa opp som subscriber på fileplanet :/:/ skjønner ikke hvorfor, ingen av de pakkene funker. Får liksom bare beskjed om at de ikke lengere er til salgs. :/ Lenke til kommentar
Jazzcat Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Fik signa meg inn, venter spent på beta-key Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Gjett hva jeg skal gjøre når jeg kommer hjem Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 gjett hva jeg skal gjøre om 6timer ::D:D:D:D endelig en uke til med wow gaming Lenke til kommentar
Jan Åge Skrevet 2. november 2004 Forfatter Del Skrevet 2. november 2004 gjett hva jeg skal gjøre om 6timer ::D:D:D:D endelig en uke til med wow gaming Bare en uke? Skal ikke du være med på 1 mnd. med åpen beta rett etterpå? BTW, Du vil få overført char'en din fra Final Stress Test til Open Beta. Så vi får en ukes forsprang på alle de andre Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Kan jeg laste ned noe for så å være med på dette i kveld? Jeg har ike tidligere vært med på WoW beta. Lenke til kommentar
PoWerFeeD Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Hvor bor dere? Har dere oppgitt feil adresse når dere søkte? Eller satt dere norge som adresse og bruker proxy? Lenke til kommentar
PoWerFeeD Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 jupp, jeg subscriba for 2 timer siden, de har trukket penger fra konton min, og jeg har fått bekreftelses mail, men jeg er fortsatt ikke medlem av en eller annen grunn... FP sliter for øyeblikket... var det (not verified) du prata om her? hvor lang tid tok dette? Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Hvor bor dere? Har dere oppgitt feil adresse når dere søkte? Eller satt dere norge som adresse og bruker proxy? Jeg brukte adressen til en kamerat i Indiana, og proxy attpåtil, bare for å være på den sikre siden, men tror ikke det er nødvendig var det (not verified) du prata om her? hvor lang tid tok dette? Not verified har vel med email adressen din å gjøre, men det tok rundt 3-4 timer før det ble bekreftet at jeg var FP medlem og kunne signe opp for betaen, også tok det enda 6 timer før jeg fikk cd-keyn, og først da får jeg downloade, noe som tar enda 8 timer... fatalt elendig system. Lenke til kommentar
PoWerFeeD Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Okey. Jeg har betalt og pengene er trukket. Jeg bruker min egen adresse og bruker ikke proxy. Jeg er ennå ikke vertified. Selv om jeg har gjort det nødvendige. Jeg har signet meg opp til betatest, men ennå ikke fått key. Jeg er en amerikansk soldat Men fra spøk til bananskrell så får jeg bare smøre meg med tålmodighet å se. Ikke så lenge til vi dødlige får spille heller. Lenke til kommentar
Drakir-Frost Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Har også fått key. laster ned nå. Lenke til kommentar
PoWerFeeD Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Har også fått key. laster ned nå. Norsk adresse på søknad? Proxy når du søkte? Fikk dere bekreftelse på søknaden? Vil vil vil! Lenke til kommentar
Drakir-Frost Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Går fint å bruke din norske adresse.. trenger ikke noe proxy eller... Lenke til kommentar
Zindre- Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Har alle dere FP accounter eller bare basic? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå