Gå til innhold

World of Warcraft Final Stress Test and Open Beta

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kan stilles spørsmålstegn ved måten Fileplanet opererer på. Og jeg er enig med at de melker mer enn EA med sine "Super-Beta-Programmer".

Men Fileplanet er ikke så gale når man først har signet opp. Web-Siden jeg hatet mest av alle er nå blitt min startside. Etter jeg signet opp som subscriber i sommer (av andre grunner en Beta-Programmer), så har jeg ikke angret. 2x WoW Beta, MxO Closed Beta, Everquest 2 Beta, Dawn of War Beta, and the list goes on..

BTW, Snakkes i WOW :love:

Edit: typos

Endret av Jan Åge
Lenke til kommentar
gjett hva jeg skal gjøre om 6timer ::D:D:D:D:D endelig en uke til med wow gaming :p

Bare en uke? Skal ikke du være med på 1 mnd. med åpen beta rett etterpå? :p

BTW, Du vil få overført char'en din fra Final Stress Test til Open Beta. Så vi får en ukes forsprang på alle de andre :)

Lenke til kommentar
Hvor bor dere? Har dere oppgitt feil adresse når dere søkte?

Eller satt dere norge som adresse og bruker proxy?

Jeg brukte adressen til en kamerat i Indiana, og proxy attpåtil, bare for å være på den sikre siden, men tror ikke det er nødvendig :)

var det (not verified) du prata om her? hvor lang tid tok dette?

Not verified har vel med email adressen din å gjøre, men det tok rundt 3-4 timer før det ble bekreftet at jeg var FP medlem og kunne signe opp for betaen, også tok det enda 6 timer før jeg fikk cd-keyn, og først da får jeg downloade, noe som tar enda 8 timer... fatalt elendig system.

Lenke til kommentar

Okey.

Jeg har betalt og pengene er trukket.

Jeg bruker min egen adresse og bruker ikke proxy.

Jeg er ennå ikke vertified. Selv om jeg har gjort det nødvendige.

Jeg har signet meg opp til betatest, men ennå ikke fått key.

Jeg er en amerikansk soldat :tease:

Men fra spøk til bananskrell så får jeg bare smøre meg med tålmodighet å se. Ikke så lenge til vi dødlige får spille heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...