Big-Boy Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Jeg ønsker en ny telefon. Jeg trenger: Funsjoner: -Kalender: ja, den må være litt avansert! -MMS: ja -GPRS: ja -EDGE: samma -WAP samma -Kalkulator: ja -JAVA ja helst -Email klient ikke must men gjærne! -Spill samma Form: -Klapp/candybar samma det! -Vekt: Max 2,3kg -Antenne: Samma -"Støt/sprut/støv-sikker": (Tja.. den MÅ tåle litt (bynner på båt snart, og da må den tåle litt) Skjerm: Farge -Over 65000 farger, over 65000 farger. -Størrelse på skjerm. Middelsstor ca t630 sin størrelse eller større, eventuelt LITT mindre (ikke 6230 sin skjerm).. -Touchscreen: NEI Jeg har mellom 0 og ingen grense! alt som oppfyller mine krav er intrisangt! Med abonnementsbinding: Nei Diverse: -Merke: Samma -Kamera: JA -Videokamera: samma -Symbian: Ja gjerne! -Triband: JA er et MUST! -Infrarød port: Samma -Bluetooth Ja -Minne: Minumum 4mb -Minnekort? JA helst -Polyfoniske ringetoner: ja -MP3: uansett -Radio: uanett -3g(UMTS): uansett -Wlan: uanett -Batterilevetid: Vet symbian å god batteri tid ikke passer sammen men må holde 1dag eller 2 med litt bruk! -Hva er primærbruksområdet for mobilen din idag? Skriver en god del sms, tar endel bilder, ringer også litt men hovedsakli sms/mms Noen som har noen tips? Takker til alle som orker og lese inlegget mitt.. extra takk til de som orker og svare Lenke til kommentar
amorine Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 (endret) siemens m65 Endret 2. november 2004 av amorine Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Ja, Siemens M65 er ditt eneste alternativ. Du skriver triband er et must, og M65 støtter følgende GSM 900 / GSM 1800 / GSM 1900. Men blåtann har den ikke. Hvis du må ha blåtann er det desverre ingen på markedet som passer dine krav nå. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Nokia 5140 tåler også endel Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 5140 tåler akkurat like mye som 3510i! en kamerat hadde en 5140 og en 3510i og han slapp begge i bakkan fra 2m høyde, og begge ble vræka! skjermen på 5140 knakk den Lenke til kommentar
joku Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 (endret) Trur at M65 kan være den beste. Den har stor og klar skjerm. Den tåler også mye. 5140 har jo altfor liten skjerm som er svak (STN) og lite farger (4096). Den tåler heller ikke så mye støt og vann, tåler ca like mye som en vanlig mobil. Noen interentt sider skriver at den ikke er støt og vann avvisende. Endret 2. november 2004 av joku Lenke til kommentar
Big-Boy Skrevet 2. november 2004 Forfatter Del Skrevet 2. november 2004 Hmmmmm m65.. noen som har noen erfariger de vil dele med meg da? hvor mye minne har den foresten? Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 M65 er en KJEMPETELEFON. Min beste telefon hittil. 12 mb minne, bra kamera, bra videofunksjon, super meny, kjapp og god er den etter firmware oppgraderinger. MEN, den var ikke Sååå vannavisende som jeg skulle ønske, velta en kopp te over den og nå må jeg kjøpe ny telefon. Lenke til kommentar
Big-Boy Skrevet 2. november 2004 Forfatter Del Skrevet 2. november 2004 Tror jeg kjøper 7610.. blir den ødelakt så kjøper jeg bare ny mobil får kjøpt joku sin for en god pris Så kjøper jeg 256 eller 512mb minnekort.. så er jeg klar for båt muli jeg kjøper z1010 også.. må se når lønna kommer.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå