DementiC Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Noen som har erfaringer fra Votec.no? Da tenker jeg på kvalitet osv.. Frakt er ikke så viktig.. Vil bare forsikre meg om at jeg ikke kjøper clone chip..! Lenke til kommentar
Panter Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Handlet der en gang, ingen problemer, hyggelig fyr som løp på posten for det hastet for meg.. Lenke til kommentar
DementiC Skrevet 1. november 2004 Forfatter Del Skrevet 1. november 2004 Hva var det du bestilte da? Lenke til kommentar
langmann Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Han er sikkert en hyggelig og pålitelig fyr, men å påstå at loddefrie chipper "i værste fall kan ødelegge maskinen din", er å gå litt for langt. Sannsynligheten for at noen ødelegger maskinen sin ved lodding er 1000% større ved lodding enn å feste enn loddefri chip. Utrolig useriøst å skrive noe sånt på forsiden av websiden. Lenke til kommentar
Panter Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Hva var det du bestilte da? Xecuter 2.2 Lenke til kommentar
OBrumm Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Det må være enten Xecuter 2.6 eller 3.0, det er de eneste vi selger. www.votec.no Lenke til kommentar
Panter Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Det må være enten Xecuter 2.6 eller 3.0, det er de eneste vi selger. www.votec.no Om det er meg du svarer så er det mulig at det er det dere selger nå, men da jeg kjøpte var ikke de produktene "funnet opp" engang så dere solgte selvfølgelig noe annet for ett år siden.. :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå