Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hvor mye koster surfing via mobiltelefon med bærbar pc...

Anbefalte innlegg

Dette er nok det dummeste spørsmålet her i forumet på lenge,.. men det er rett og slett noe jeg lenge har lurt på og skulle gjerne ha likt å fått svar på det :grin:

Enkelt og greit ,...

Hvor mye koster det å surfe på nettet med bærbar-pc via mobiltelefonen,...

Eks. via datakabel eller IR til pc.

Og ja jeg vet at mobiltelefonen må ha modem (selvfølge ikke sant,.. ?) - hvor mye annet trengs,.. utenom modem driver o.l.

I mitt tilfelle gjelder dette en Siemens S35i - for de som har prøvd dette med denne, kom også gjerne med tips advarseler eller lignende rundt dette,..

-----------------

Takker på forhånd for alle positive svar,...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prisen kommer ann på abonoment. hos netcom gjelder følgende:

Etablering 50,- månedspris 0,-

Trafikkprisene for tjenesten tar utgangspunkt i minuttprisene i hovedabonnementet. Du betaler halvannen ganger ordinær minuttpris ved bruk av 2 kanaler ved HiSpeed Data (HSCSD), dvs. dataoverføringshastigheter mellom 19,2 og 28,8 kbits/s

Lenke til kommentar

Siemens S35 har ikke noe GPRS eller HSCD, så det er prisrater for vanlig datatrafikk som gjelder. Dette avhenger av leverandør og abonnement, så det greieste er å gå inn på internett-siden til levererandøren det er snakk om og sjekke der.

Jeg tror ikke lenger man trenger noe spesielt abonnementstillegg for å opprette en dataforbindelse (siden denne type oppringning brukes til WAP) til f.eks. en ISP, i motsetning til hvis man også er interessert i å kunne ta i mot dataoppkall.

Tror det vanligste er at prisen er akkurat den samme som for vanlige telefonsamtaler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...