alaruz Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 Dette er nok det dummeste spørsmålet her i forumet på lenge,.. men det er rett og slett noe jeg lenge har lurt på og skulle gjerne ha likt å fått svar på det Enkelt og greit ,... Hvor mye koster det å surfe på nettet med bærbar-pc via mobiltelefonen,... Eks. via datakabel eller IR til pc. Og ja jeg vet at mobiltelefonen må ha modem (selvfølge ikke sant,.. ?) - hvor mye annet trengs,.. utenom modem driver o.l. I mitt tilfelle gjelder dette en Siemens S35i - for de som har prøvd dette med denne, kom også gjerne med tips advarseler eller lignende rundt dette,.. ----------------- Takker på forhånd for alle positive svar,... Lenke til kommentar
Mr-CEO Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 Prisen kommer ann på abonoment. hos netcom gjelder følgende: Etablering 50,- månedspris 0,- Trafikkprisene for tjenesten tar utgangspunkt i minuttprisene i hovedabonnementet. Du betaler halvannen ganger ordinær minuttpris ved bruk av 2 kanaler ved HiSpeed Data (HSCSD), dvs. dataoverføringshastigheter mellom 19,2 og 28,8 kbits/s Lenke til kommentar
kingkong Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 Siemens S35 har ikke noe GPRS eller HSCD, så det er prisrater for vanlig datatrafikk som gjelder. Dette avhenger av leverandør og abonnement, så det greieste er å gå inn på internett-siden til levererandøren det er snakk om og sjekke der. Jeg tror ikke lenger man trenger noe spesielt abonnementstillegg for å opprette en dataforbindelse (siden denne type oppringning brukes til WAP) til f.eks. en ISP, i motsetning til hvis man også er interessert i å kunne ta i mot dataoppkall. Tror det vanligste er at prisen er akkurat den samme som for vanlige telefonsamtaler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå