NothgaliC Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Jeg har nettop kjøpt meg ny strømmforsyning og jeg har koblet til alle ledningene men når jeg starter pcen begynner den å pipe. Selv om jeg tar ut alt ekstra utstyret som vifter og lys bare piper den. og visst jeg kobbler CPU vifta til hovedkortet vil den ikke begynne å gå men visst jeg kobler den til viftestyringa da går den. Har Abit AV8 og AMD 3500++, thermaltake purepower butterfly (elns). og på guruen står det 75. HJEEELP. Lenke til kommentar
z1Ob Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 (endret) Jeg har nettop kjøpt meg ny strømmforsyning og jeg har koblet til alle ledningene men når jeg starter pcen begynner den å pipe. Selv om jeg tar ut alt ekstra utstyret som vifter og lys bare piper den. og visst jeg kobbler CPU vifta til hovedkortet vil den ikke begynne å gå men visst jeg kobler den til viftestyringa da går den. Har Abit AV8 og AMD 3500++, thermaltake purepower butterfly (elns). og på guruen står det 75. HJEEELP. noe lignende skjedde med min pc også, jeg oppdaget at jeg hadde glemt og sette inn rambrikkene , men hadde ikke ny psu da, og cpu vifta så ut som funka.. z1Ob Endret 15. november 2004 av z1Ob Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå