Gå til innhold

Hovedkortet mitt piper.

NothgaliC

Anbefalte innlegg

Jeg har nettop kjøpt meg ny strømmforsyning og jeg har koblet til alle ledningene men når jeg starter pcen begynner den å pipe. Selv om jeg tar ut alt ekstra utstyret som vifter og lys bare piper den. og visst jeg kobbler CPU vifta til hovedkortet vil den ikke begynne å gå men visst jeg kobler den til viftestyringa da går den. Har Abit AV8 og AMD 3500++, thermaltake purepower butterfly (elns). og på guruen står det 75.

HJEEELP.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Jeg har nettop kjøpt meg ny strømmforsyning og jeg har koblet til alle ledningene men når jeg starter pcen begynner den å pipe. Selv om jeg tar ut alt ekstra utstyret som vifter og lys bare piper den. og visst jeg kobbler CPU vifta til hovedkortet vil den ikke begynne å gå men visst jeg kobler den til viftestyringa da går den. Har Abit AV8 og AMD 3500++, thermaltake purepower butterfly (elns). og på guruen står det 75.

HJEEELP.

noe lignende skjedde med min pc også, jeg oppdaget at jeg hadde glemt og sette inn rambrikkene :whistle: , men hadde ikke ny psu da, og cpu vifta så ut som funka..

z1Ob

Endret av z1Ob
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...