Pantera Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 muligt eg husker feil, men black sabbath gav seg i 76. trur eg.. Dei la opp på 70 tallet ein gong då. Da husker du feil, for dette bandet holder på enda.....spillte ihvertfall på Ozzfest i fjor..... mvh Pantera Lenke til kommentar
jokkakim Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 muligt eg husker feil, men black sabbath gav seg i 76. trur eg.. Dei la opp på 70 tallet ein gong då. Da husker du feil, for dette bandet holder på enda.....spillte ihvertfall på Ozzfest i fjor..... mvh Pantera black sabbath er da ikke lenger,.... kanskje Ozzy osbourne du tenker på? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Slayer. Ingen over, ingen ved siden. Lenke til kommentar
humbuq Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Megadeth Slayer Testament Venom Kreator Anthrax Exodus Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Noen av mine kamerater likte: :!: Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 black sabbath er da ikke lenger,.... kanskje Ozzy osbourne du tenker på? Vel.....du kan jo ta en titt her..... http://www.black-sabbath.com/discog/sabbathpick.html ...og her: http://www.black-sabbath.com/tourdates/index.html ....Black Sabbath holder på fortsatt. Ozzy er også "tilbake". Kommer muligens en ny studio-plate i ila 2005. Så bandet lever i "beste velgående" det.... mvh Pantera Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 hadde ikke de en hit for noen år siden da? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Headcleaver; Du tenker nok på "Stiff upper lip" som kom ut i 2000. Band jeg husker: Queen Kiss Testament Cinderella Twisted Sister Metallica Iron Maiden W.A.S.P Slayer Thor AC/DC Kreator Judas Priest GNR Van Halen TNT Europe Megadeth Venom Anthrax Def Leppard and the list goes on... Jeg hører dessverre ikke så mye på band fra denne perioden lenger. :-\ Eneste som fremdeles får meg til å hoppe høyt er Slayer, Megadeth og Queen. (Spesielt sistnevnte.) Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Def Leppard.. SYKT SYKT rått! digger den gruppa Lenke til kommentar
TrondPet Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Husker nok best Guns n roses Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 80-talls heavy band er vel egentlig en av mine favoritt genre . Husker/hører mest på Metallica Testament Iron Maiden Slayer Scorpions (hører vel også under 80-talls selv om de hadde mange albumer før det... gjelder forsåvidt flere på denne lista) Kreator WASP Ozzy/Sabbath AC/DC Anthrax Twisted Sister Venom Motorhead Megadeth Lenke til kommentar
Equilibrium Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Helt klart Helloween! Lenke til kommentar
pian Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Og ingen har nevnt Black Sabbath. Det er for dårlig. Og norske Brothers hadde jo ei kul plate 3102968[/snapback] Og Brothers skiva er jeg ganske sikker på kom tidlig på 90-tallet. Det var forøvrig alt for mye cover til at det kan kalles ei kul plate. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Helloween, AC/DC og ikke minst Iron Maiden. Husker Maiden konserten i 87`? I Drammenshallen med Anthrax som oppvarming Lenke til kommentar
Jan Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Drev Venom på den tiden? Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Og ingen har nevnt Black Sabbath. Det er for dårlig. Og norske Brothers hadde jo ei kul plate Sabbath var vel mer 70 tallet.. 3103402[/snapback] Sant! Hadde eit par album på begynnelsen av 80-tallet med Dio som er verdt å nevne dog. Her er eit knippe: AC/DC, Iron Maiden, Metallica, Kiss, Accept, Judas Priest, Dio Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Drev Venom på den tiden? 5053904[/snapback] Yez. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Nitro. Ingen over, ingen ved siden. Wåååååuaaaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiih! Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 ...og jeg er glad og lettet for at ingen har nevnt Thin Lizzy. Det ville vært synd og helt feil om det kongebandet ble husket for det mølet de slapp på 80-tallet. T'Weed Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå