skidrow Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 det var jo heawy gruppene fra 80 tallet som startet mye av det vi/de unge hører på nå , men hvor mange av de er egetlig glemt nå? er de bare blitt bilder av oversminka playboyer eller husker dere de forsat? har de unge nå hørt om de? så spørsmålet er da ,,,, hvem av 80-tidli 90 talls heawy gruppene husker dere? (tenker da ratt , hwitesnake osv) Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Van Halen - Sinnsykt gitarronkesirkus Lenke til kommentar
Jan Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 (endret) Van Halen - Sinnsykt gitarronkesirkus Så heavy at den fortjener den w'en. Endret 1. november 2004 av Jan-Erik Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Skikkeli' hewwi. Lenke til kommentar
moray Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 WASP, Poison, Mötley, Krokus, Slayer, Dokken, Marillion, Scorpions, Aerosmith, Whitesnake, Van Halen, Dio, Def Leppard, D.A.D, Motorhead, Queensryche, Helloween, Iron Maiden, Pantera, Warrant, Alice Cooper, Ozzy, Winger, Uriah heep, Kiss, ZZ top, Nazareth, Foreigner, Billy Idol. Norsk Return, Stage Dolls, Da Vinchi, Tindrum, Sons Of Angels, TNT. For å nevne noen... Og selvfølgelig Skidrow. (Ville vel være ufint å ikke nevne de) Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Helloween! (Kai Hansen-tida). Lenke til kommentar
likferd Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 (endret) Helloween! (Kai Hansen-tida). Endret 2. november 2004 av likferd Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Maiden med DiAnno!! Lenke til kommentar
Purify Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Metallica? Ikke at jeg levde mer enn et halvt år på 80-tallet, men de var jo stor i den perioden. Og Slayer, seff. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Iron Maiden, Metallica, Judas Priest, TNT, Ozzy, Slayer, Aerosmith, Van Halen, Dio, Pantera, Alice Cooper og Kiss er vel de jeg har fått med meg (tror de fleste er nevnt over her men)... Og Nirvana da seff... Liker mange av dem, selv om jeg bare var liten unge når de fleste drev på, hvis jeg da i det hele tatt var født.... Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Iron Maiden, WASP, Overkill, og Anthrax.....Jeg er flaska opp på 80 talls heavy Var på Anthrax konsert på Rockefeller i niende klasse. De hadde suicidal Tendencies som oppvarming. Var nesten døv i to dager etterpå Lenke til kommentar
Chainsaw Charlie Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 W.A.S.P. som blir bare bedre og bedre Def Leppard Helloween Guns n Roses Metallica Motley Crue Poison Warrant Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Og ingen har nevnt Black Sabbath. Det er for dårlig. Og norske Brothers hadde jo ei kul plate Lenke til kommentar
moray Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Og ingen har nevnt Black Sabbath. Det er for dårlig. Og norske Brothers hadde jo ei kul plate Sabbath var vel mer 70 tallet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå