falcon66 Skrevet 11. november 2001 Del Skrevet 11. november 2001 Noen som har noen erfaringer med programkjøp i Thailand? Jeg tenker da først og fremst på spill og add-on's, men også nytteprogrammer og operativsystemer. Kommer disse programmene med reg. koder, eller må man i gang å søke etter crack's. Jeg skal snart til Bangkok, Hua Hin og Pattaya. Er det Bangkok som er den beste plassen for slike kjøp? Noen som har erfaringer med hardwarekjøp f.eks. skjermkort? Lenke til kommentar
be321 Skrevet 11. november 2001 Del Skrevet 11. november 2001 hadde ikke kjøpt hardare der hadde jeg vert deg....garanti og alt mulig mister du da... men software...koster liksom 10 kr for tinga så om de ikke virker eller noe så gjør det ikke så veldig mye da Lenke til kommentar
jhbamse Skrevet 11. november 2001 Del Skrevet 11. november 2001 Det er nok at man skal betale for orginal programvare om man ikke skal betale for piratkopier også :wink: Lenke til kommentar
magfa Skrevet 11. november 2001 Del Skrevet 11. november 2001 Bangkok er det beste stede å kjøpe. pattaya får du sikkert tak i spill, men trolig ikke noe mere. tradesenter i Bangkok har Alt! ops ops det er blitt strengere i Thailand det siste halveåret, så det er ikke sikkert det er så lett å finne lenger. det følger med "patch" Lenke til kommentar
AMDXP Skrevet 11. november 2001 Del Skrevet 11. november 2001 Jeg kjøpte spill i T.land for 3 år siden. Jeg kjøpte 5 og en av dem virket ikke når jeg prøvde den på min maskin i Norge............ Dem var veldig billig! ca 60 kr per spill............ Lenke til kommentar
Saviola16 Skrevet 11. november 2001 Del Skrevet 11. november 2001 Hei! Kjøp så my spill og programmer du vil i thailand. Jeg var der for noen måneder siden å kjøpte over 20spill som virket bra her hjemme. Kjøpte også en masse programmer som office xp,ghost,+++ som også virket helt som det skal. Det eneste er at jeg ville ikke kjøpt noe annet enn spill,programmer og filmer. Det er veldig risikabelt å kjøpe hardware til pc'en. Tror det er ganske så stor sjangs for at det ikke vil virke som det skal. Du får bestemme hvor mye du vil risikere, men spill,filmer og programmer kan du kjøpe så mye du vil av;) Kjøp noe til meg også da vel;) Du får ha god tur! Lenke til kommentar
Melchot Skrevet 11. november 2001 Del Skrevet 11. november 2001 hvorfor ikke bare laste ned programvare i stedet. selv har jeg ikkebrebånd, men en kompis laster ned alt som er hvis jeg vil. bruk morpheus finner alt Lenke til kommentar
xonic Skrevet 11. november 2001 Del Skrevet 11. november 2001 han skal jo ikke til thailand for å BARE og kjøpe spill+++. men når han først er der kan man jo like godt kjøpe orginalt for 60. Lenke til kommentar
Saviola16 Skrevet 11. november 2001 Del Skrevet 11. november 2001 Jeg forstår at han kan kjøpe originalen heller, men den må kjøpes for ganske så mye mere enn den kopierte. Hva er gale med de kopierte. En annen ting er at det er VANSKELIG å finne en originale ting der. Har du vært der så hvet du hvorfor... Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 11. november 2001 Del Skrevet 11. november 2001 Quote: On 2001-11-11 20:14, Melchot skrev:hvorfor ikke bare laste ned programvare i stedet. selv har jeg ikkebrebånd, men en kompis laster ned alt som er hvis jeg vil. bruk morpheus finner alt hæ? Morpheus? Finner ingenting nesten der jeg dvs du finner gjerne rippa saker, men ingen ISOer. Det å spille et spill hvor f.eks musikken mangler er jo ikke noen stor opplevelse. Enten får jeg tak i ISOen eller så gir jeg faen(nå får jeg alltid tak i ISOen da :smile:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå