Tha_Zaynt Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Er akkurat ferdig med designet på bloggen min Noen synspunkter? Lenke til kommentar
.V. Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Fint med lyse farger, men synes det burde være noen mørke/sterke farger på siden. Spesiellt teksten ble altfor lys. Lenke til kommentar
Tha_Zaynt Skrevet 1. november 2004 Forfatter Del Skrevet 1. november 2004 Fikset litt på teksten og tok bort effekten i header...bedre? Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Synes det var en meget pen start. - litt lite kontrast. ser kanskje en farge nr. 2 fremfor ulike nyanser - likte ikke fonta på "blog" i header - grå bakgrunn? prøvd marineblå? - det bladet blir litt enkelt - samtlige elementer i header er malplassert Savner noe som frisker det litt opp. En farge nr. 2, et bilde, litt grafikk, noe spennende typografi, anything, whatever. Lenke til kommentar
Tha_Zaynt Skrevet 2. november 2004 Forfatter Del Skrevet 2. november 2004 Skal sprite opp litt med andre farger + få tak i et eller annet bilde i header. eksperimenterer litt med andre bakgrunner nå. Men jeg vet ikke hvordan jeg kan plassere elementetne ellers..noen forslag? Jobber også litt med noen grafiske elmenter bullets osv..Har du forresten forslag til anndre fonter? Og en ting til; Vet du av noen steder med gode bilder som man kan ta fra....gratis (til header)? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 På www.sxc.hu kan du finne masse gratisbilder, men mange her inne har liker ikke at «alle» bruker sxc-bilder... Lenke til kommentar
Tha_Zaynt Skrevet 3. november 2004 Forfatter Del Skrevet 3. november 2004 (endret) lagde en ny verson med flere farger og sterkere kontraster..bedre eller verre? Endret 3. november 2004 av Tha_Zaynt Lenke til kommentar
.V. Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 (endret) Mye bedre faktisk. Endret 3. november 2004 av E-Ton Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Verken bedre eller verre, tror jeg, helt ærlig. Bildet med stammen er kutta kanskje littegrann voldsomt, i fadinga der til venstre. Burgunderrøden ble en smule for brun. Grønnfargen passa ganske bra, men hadde helst sett en annen farge til overskrifta. Elementene i headeren er fremdeles malplassert ... Lenke til kommentar
N* Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) vet ikke om det går an å rippe farger... men de ligna veldig på unrealized.org sine farger edit: boksene ligna også Endret 4. november 2004 av N* Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 La bildet gå hele veien i headeren.. Ellers en pen blogg.. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 lagde en ny verson med flere farger og sterkere kontraster..bedre eller verre? Mye mye bedre, du kunne gjort header bildet over hele headeren Lenke til kommentar
Tha_Zaynt Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 vet ikke om det går an å rippe farger...men de ligna veldig på unrealized.org sine farger edit: boksene ligna også tenkte det samme selv om fargene, men er det egentlig så mange andre måter runde bokser kan se ut? Lenke til kommentar
Purify Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Meget pent, men jeg må si at jeg misliker den burgunderbrune fargen i headerboksen veldig sterkt. Skift til noe betraktelig rødere. Fadinga på headerbildet må gjerne være bedre gjennomført, den stoppa for brått. Plasseringen av h-elementet og dato-saken under var totalt på trynet. Gjør det mer oversiktelig. Ikke kvitt deg med grønnfargen, da. Lenke til kommentar
Tha_Zaynt Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 Meget pent, men jeg må si at jeg misliker den burgunderbrune fargen i headerboksen veldig sterkt. Skift til noe betraktelig rødere. Fadinga på headerbildet må gjerne være bedre gjennomført, den stoppa for brått. Plasseringen av h-elementet og dato-saken under var totalt på trynet. Gjør det mer oversiktelig. Ikke kvitt deg med grønnfargen, da. skal bytte på fargen i headerboksen..men vet ikke helt hvor jeg skal plassere h-elementet og datogreia for å få det mer oversiktlig...kanskje du kan gi et forslag ? Lenke til kommentar
Tha_Zaynt Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 (endret) lagde et kjapt forslag til...det ble ikke noe stor forskjell Endret 4. november 2004 av Tha_Zaynt Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Synes den ligner mer og mer på sida til lokaltog, jeg Lenke til kommentar
Radar911 Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 (endret) Den ligner jo ikke i det hele tatt. Endret 5. november 2004 av Radar911 Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 (endret) Den ligner jo ikke i det hele tatt. OK, kunne ha utdypet litt mer. Fargene og bruken av disse ligner mer og mer. Det er i hvertfall det hjernen min kobler det til. Endret 5. november 2004 av JohnRichard Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå