Ni kon Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Da jeg er stor fan av musikkvideoer (MTV, VH1, etc) lurer jeg på hvor jeg kan få kjøpt musikkvideoer? F.eks kunne jeg godt tenke meg Venke Knutsons Kiss på DVD. Noen som kan tipse meg her? Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Hvis du har Telenor bredbånd kan du laste ned masse musikkvideoer gratis og lovlig fra iCanal, www.online.com !!! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Musikkbutikker har gjerne musikk-DVD'er så det holder. Av og til hender det at det dukker opp en samling musikkvideoer fra enkelte artister. Jeg har f.eks en DVD med et drøss R.E.M-musikkvideoer. Prøv Platekompaniet på Oslo City eller Nationaltheateret, eller Free Record Shop på Karl-Johan, så finner du sikkert både Brittni'- og Aggilera'-videoer. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 1. november 2004 Forfatter Del Skrevet 1. november 2004 har scanna amazon og bruker catch. Det er vel ingen som selger slikt kanskje? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Hmm, har du sjekket online-sjapper som cdon.com da? De selger jo DVD'er iallefall.. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 1. november 2004 Forfatter Del Skrevet 1. november 2004 takk Haltan, men jeg har søkt på freerecordshop og andre steder Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 1. november 2004 Forfatter Del Skrevet 1. november 2004 Har scanna play og det som er. kunne godt tenkt meg alle videoene til Kylie også, men har de som er gitt ut. Musikkvideoene hennes er dog godt gjemt Lenke til kommentar
Jan Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Kan ikke du kontakte platekompaniet om hvem som forsyner de med plater da? Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Stor fan av det selv. Men har ikke akkurat sett de jeg ønsker til salgs noe sted. Har derfor gått til altarnative annskaffelsesmetoder Eier du sangen er det vel ikke noe galt i laste ned musikkvideoen (okay, det er vel det men) Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 takk Haltan, men jeg har søkt på freerecordshop og andre steder Du bor i Oslo, butikkene ligger i Oslo. Prikk prikk prikk. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 (endret) Kan ikke gå ut av døra vet du. Det er oh noes. Endret 1. november 2004 av aero^^ Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 1. november 2004 Forfatter Del Skrevet 1. november 2004 Er paranoid og lider av psykiske lidelser som gjør at jeg ikke kan gå ute Må derfor bestille over nett eller telefon Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Helt alvorling. Utvalget på Free Record Shop og Platekompaniet er ganske så bra. Lenke til kommentar
Izor Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Hvis du har Telenor bredbånd kan du laste ned masse musikkvideoer gratis og lovlig fra iCanal, www.online.com !!! Er det ikke heler Online.no Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Er det en spesiell type musikksjanger det er snakk om? Eller bare hitsamling? Sånne top20 videoer... Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 2. november 2004 Forfatter Del Skrevet 2. november 2004 sånne top 20 låter Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Hmm, har aldri sett en musikk DVD med bare typiske hitlåter. Er som regel kun fra enkeltartister/grupper og samlinger av videoer fra enkeltsjangre... Lenke til kommentar
Jan Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Helt alvorling. Utvalget på Free Record Shop og Platekompaniet er ganske så bra. Dvd'er ja, men de to butikkene har blitt utrolig mainstream siste to åra. pengel pengel pengel Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 var på forskjellige platesjapper i dag. Utvalget sugde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå