total Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 har søkt litt i forumet, og finner ikke ut følgende: hvorfor legger ikke mp3-filer seg inn i iTunes når jeg legger dem i mappen som jeg har spesifisert at iTunes skal hente sanger fra? Har brukt itunes et par uker nå, og er ellers ganske fornøyd med programmet, men jeg vil jo høre de nye sangene også. (Og jeg vil ihvertfall ikke miste "ratingen" jeg har gitt alle de bra sangene.) Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Tror nok du må legge inn hver enkelt sang/mappe ved enten å kjøre i gang denne fra den plasseringen der den ligger, eller å velge "add file" på file-menyen. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Burde jo være en mulighet for at dette gjøres automatisk. Lenke til kommentar
total Skrevet 22. november 2004 Forfatter Del Skrevet 22. november 2004 det viste seg å være rimelig enkelt; kun å trykke på "legg til ny mappe til biblioteket" de nye filene kommer til, og de gamle blir værende uten å miste info eller komme dobbelt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå