Snillingen Skrevet 11. august 2005 Rapporter Del Skrevet 11. august 2005 Er det noen som vet hvor langt Ob blir i antall timer spilletid? altså hvor lang tid spillprodusenten beregner at spilleren vil bruke for å komme i gjennom spillet. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 11. august 2005 Rapporter Del Skrevet 11. august 2005 Var det ikke 20 da? Eller noe sånt? Men det kan jo egentlig ikke bety noe som helst. Bare spillet er variert og morsomt! Og det tror jeg det blir! På grunn av at det alt går automatisk på grunn av Radient AI, derfor blir det på en måte å erstatte manusforfatterne fordi ting skjer at seg selv! Dessuten har jo også pc-brukere Construction Set, så variasjonen blir sikkert mangfoldig! Og tenkt på alle modene som kommer! Bare at jeg skal ha det på x360 så jeg får ikke opplevd modene. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 11. august 2005 Rapporter Del Skrevet 11. august 2005 Kvalitet versus kvantitet... Der har du det! Kommer an på. Desverre er det så utrolig mange spill som har kvalitet men ikke kvantitet (Max Payne 2, Riddick, HL2, osv osv). Det er selvfølgelig bedre med kvalitet forran kvantitet, men likevel skulle egentlig MINSTEKRAVET være at spill hadde begge deler (noen er sikkert uenig med meg, men jeg mener spill som San Andreas har begge deler). Morrwind ble kanskje alt for mye kvantitet (joda, kvalitet i massevis også). Synes egentlig det er greit med 50 våpen istedet for 300 våpen, da man med 300 våpen hele tiden må sjekke dem ut og sånn. Det blir så jævlig mye lesing, studering, sammenligning, osv. Da blir hele gleden med spilelt borte. Synes det er greit at vi finner mange prikk like sverd og økser i løpet av spillet, enn å faktisk bare finne èt eller to av hver. Så har vi de som ikke har noen av delene, da. La oss håpe at Oblivion ikke blir sånn. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 11. august 2005 Rapporter Del Skrevet 11. august 2005 Er det noen som vet hvor langt Ob blir i antall timer spilletid? altså hvor lang tid spillprodusenten beregner at spilleren vil bruke for å komme i gjennom spillet. Jeg så i et intervju at timene med gameplay ville komme opp i "the hundreds". Morrwind ble kanskje alt for mye kvantitet (joda, kvalitet i massevis også).Synes egentlig det er greit med 50 våpen istedet for 300 våpen, da man med 300 våpen hele tiden må sjekke dem ut og sånn. Det blir så jævlig mye lesing, studering, sammenligning, osv. Da blir hele gleden med spilelt borte. Synes det er greit at vi finner mange prikk like sverd og økser i løpet av spillet, enn å faktisk bare finne èt eller to av hver. Det er jo det som er så gøyt med skikkelige store open-ended spill som Morrowind! Det er slikt som gjør at du kan spille det om igjen og om igjen og om igjen og aldri bli helt ferdig med dem! Det er det som gjør dem så rike og fulle av innhold (vel, noe av det som gjør dem ditto)! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 12. august 2005 Rapporter Del Skrevet 12. august 2005 Morrwind ble kanskje alt for mye kvantitet (joda, kvalitet i massevis også).Synes egentlig det er greit med 50 våpen istedet for 300 våpen, da man med 300 våpen hele tiden må sjekke dem ut og sånn. Det blir så jævlig mye lesing, studering, sammenligning, osv. Da blir hele gleden med spilelt borte. Synes det er greit at vi finner mange prikk like sverd og økser i løpet av spillet, enn å faktisk bare finne èt eller to av hver. Det er jo det som er så gøyt med skikkelige store open-ended spill som Morrowind! Det er slikt som gjør at du kan spille det om igjen og om igjen og om igjen og aldri bli helt ferdig med dem! Det er det som gjør dem så rike og fulle av innhold (vel, noe av det som gjør dem ditto)! Mener det motsatte, jeg. Jeg synes det var så fint med Gothic 2. Det var en stor verden (mindre enn Morrwind's verden, men likvel stor), men uansett hvor man gikk, var det alltid noe å finne på. I ørkenen(e) i Morriwind er det helt øde. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 15. august 2005 Rapporter Del Skrevet 15. august 2005 Jeg vil det skal være slik at når man plukker opp ting og tang (i førsteperson) at men ser honden strekker seg ned og holder det "rikteg" etter hva det er, som alt fra sverd og økser til talerkner og smykker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå