Kenny Bones Skrevet 14. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2005 Dyr og sånn tror jeg faktisk vil følge etter deg om de vil selv. Alle dyr og mennesker og fiender har dette Radiant AI i seg, noe som gjør at en hund eller noe kan begynne å følge etter deg om den føler for det. Og dette med effekter på våpnene synes jeg høres fenomenalt ut! Tenk dere da! Ha et sverd som er enchanced med en fire-spell eller noe og sverdet faktisk brenner! Og om du slår det mot et tre eller noe så fyker gnistene! Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 5. august 2005 Rapporter Del Skrevet 5. august 2005 Når vi snakker om Radiant AI, her er et lite sitat: Once I was working on a demo scene and ended up accidentally making a change in a general AI package that dictated when people in a town should go to find lunch. When I loaded up the game, every single person in the town showed up at a single lower class tavern to try and get some food. Of course there was only enough food on hand to feed a few of them, so one shifty character began pick-pocketing everyone else before they had a chance to eat! Hentet herfra. Lenke til kommentar
Arch-Heretic Skrevet 5. august 2005 Rapporter Del Skrevet 5. august 2005 Mange gode forslag her ja Duel wielde våpen hadde vert konge. Mer i liv byene, mer liv utenfor byene. Bander som går omkring. Hadde også vert fett om man ettervert fikk tilgang på nye quest pga: en eller annen fyr hadde tilfeldigvis gått utenfor byen og blitt ranet av en slik bande, eller f.eks at pga AIen så gikk en tyv og stjal ett eller annet fra en lord, og så spør lorden om du kan få den tilbake for ham. hadde vert digg om det ble laget nye bander etter vert som du utrydder de gamle, slik at ikke spillet begynner å bli "tomt" etter du har spilt det en stund. Foresten, angående grafikk, så tror jeg at jeg leste ett eller annet om at en ny teknologi gjør slik at 2d ser ut som 3d, og man kan derfor ja mye bedre grafikk på enkelte ting selv om det ikke krever mer av maskinen. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 6. august 2005 Rapporter Del Skrevet 6. august 2005 Og dette med effekter på våpnene synes jeg høres fenomenalt ut! Tenk dere da! Ha et sverd som er enchanced med en fire-spell eller noe og sverdet faktisk brenner!Og om du slår det mot et tre eller noe så fyker gnistene! synes ikke det høres helt overveldene nytt ut. Sverd som brenner er jo ikke noe nytt. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 6. august 2005 Rapporter Del Skrevet 6. august 2005 Nei, men har aldri vært gjort i Elder Scrolls før. Oblivion blir mye mer dynamisk, noe jeg liker meget godt. Lenke til kommentar
aemil Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Er da flammer på Trueflame fra Tribunal. Lenke til kommentar
V36a Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 (endret) Nice! Hvor fant du det sverdet og hvilke stats er det på det? Fikk lyst på et sånt jeg nå Edit: On topic, så er jeg enig i mange av forslagene her om hva som burde vært i Oblivion. Gleder meg som en unge til dette spillet, og håper spesielt på at spillet holder hva det lover av grafikk og spesielt AI. Endret 9. august 2005 av V36a Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Dette er sikkert nevnt før, men i så fall, så skal jeg være så dristig å nevne det igejn: kampsport, eller for å si det på en litt bedre måte. Forskjellige kampstiler. Slik at man kan gå til en trener og trene seg opp i en spesiell stil, eller eventuelt innføre spark. Personelig synst jeg det er litt kjedeligt at man bare står å slår. Hadde vært litt mere troverdigt om man kunne sparke noen også. Men det tøffeste hadde selvfølgelig vært forskjellige kampstiler, slik at ikke alle sloss på samme måte. Lenke til kommentar
Arch-Heretic Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Vist jeg husker rett, får du det sverdet rett før du runder tribunal, du får også ett sverd med blå glow når du har rundet det, vist jeg husker riktig da . Kan ikke sjekke det heller, siden jeg har klart å miste Tribunal og Bloodmoon Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Det er ikke helt sånn flamme jeg mener. Flammen der ser jo egentlig ikke så veldig bra ut. Jeg tenker en glow-flame effekt som på en måte gjenspeiler hva slags effekt man har på sverdet. Og som ser bra ut selvfølgelig. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Vist jeg husker rett, får du det sverdet rett før du runder tribunal, du får også ett sverd med blå glow når du har rundet det, vist jeg husker riktig da . Kan ikke sjekke det heller, siden jeg har klart å miste Tribunal og Bloodmoon Stemmer nok det. Beklager å måtte høre om ditt store tap, det gjør meg vondt helt inn til hjerteroten! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Jeg vil ha en mer levende verden enn Morrowind. Når man kom ut i ørkenen der, kunne man gå i mange år uten å se noen form for sivilisasjon, annet enn de stygge (usiviliserte) flygende skapningene. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 [iC,09/08/2005 : 17:19]Jeg vil ha en mer levende verden enn Morrowind. Når man kom ut i ørkenen der, kunne man gå i mange år uten å se noen form for sivilisasjon, annet enn de stygge (usiviliserte) flygende skapningene. Ja vi hater de flygende øglene. Jeg forbanner deres navn som jeg av den grunn ikke nevner! Håper de fjerner dem totalt eller gir dem en real overhaling i form av alt. Ellers håper jeg mest av alt at AI lever opp til sitt påståtte. Lenke til kommentar
mr. Bjerre Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Ja, så innovasjonsrikt som Oblivion ser ut til å bli nå, håper jeg heller på at alt skal funke enn at flere ideer skal settes ut Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 Ja, så innovasjonsrikt som Oblivion ser ut til å bli nå, håper jeg heller på at alt skal funke enn at flere ideer skal settes ut Er helt enig! Må ikke bare fokusere på mengden men også kvaliteten. Lenke til kommentar
mr. Bjerre Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 Kvalitet versus kvantitet... Der har du det! Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 11. august 2005 Rapporter Del Skrevet 11. august 2005 Bare for informasjon til dere som hater cliff racers. De bli fjernet! Bethesda har sagt at de tar bort alle elementer som er plagsomme og legger inn nye som er mer morsom. Dessuten er det mye mye mer variasjon i alt egentlig. *gleder meg til å se vann i action!* Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 11. august 2005 Rapporter Del Skrevet 11. august 2005 Bare for informasjon til dere som hater cliff racers. De bli fjernet! Bethesda har sagt at de tar bort alle elementer som er plagsomme og legger inn nye som er mer morsom. Dessuten er det mye mye mer variasjon i alt egentlig. Tuller du? Dette var virkelig gode nyheter Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har ruslet litt rundt for meg selv og plukket blomster eller lignene så hørere jeg: "Kraa" Håper de tar vekk alle former for krypende øyne også Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 11. august 2005 Rapporter Del Skrevet 11. august 2005 Åja, cliff racers var utrolig plagsomme Var litt kult å skyte de ned fra avtsand med pil og bue da Håper man kan jakte seriøst, snike segg innpå, hjemme seg i busker og sende avgårde en dødelig pil. Og skyte på fugler håper jeg går Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 11. august 2005 Rapporter Del Skrevet 11. august 2005 Jeg håper de tar med kule store fugler! Vet ikke om det står noe om det i Loren til Elder Scrolls, men det står nevnt drager da! Så vi får bare håpe de tar med drager! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå