Deathstalker Skrevet 30. april 2005 Rapporter Del Skrevet 30. april 2005 Vet noen om det blir fysikk på oblivion? F.eks visst du dreper en på toppen av ett stup så faller han ned . Hadde også vært tøft visst likene rotnet å så blei de til sjeletter Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 30. april 2005 Rapporter Del Skrevet 30. april 2005 Vet noen om det blir fysikk på oblivion? F.eks visst du dreper en på toppen av ett stup så faller han ned . Hadde også vært tøft visst likene rotnet å så blei de til sjeletter Oblivion vil bruke havoc-fysikkmotoren, samme som Half-Life 2 bruker! QUOTE (raziel014 @ 26/04/2005 : 15:24Report Post) Men Prozac? Hvordan forandrer jeg topicen? Skulle gjerne ha edited den sånn at det står "delete this" eller noe sånt. Finner det ikke jeg. Vanligvis bare redigerer du det første innlegget ditt, men det ser ikke ut til at du kan gjøre det på elderscrolls-forumet... Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 2. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2005 Det er vel ikke helt den samme som Half Life 2 bruker vel? HL2 bruker jo Source, ikke Havok? De fungerer jo på samme prinsipp da. Nemlig å få fram fysikk! Lenke til kommentar
aemil Skrevet 2. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2005 Source er hovedmotoren til Half-Life 2, men fysikkmotoren ( den som fikser ragdoll o.l.) heter Havok og er brukt av flere andre spill som bl.a. Max Payne 2. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 Nice! Ragdoll-effekten i MP2 var jo grei nok den da, men jeg regner bed at Bethesda tweaker all teknologien de har for å få alt til å passe på best mulig måte! Dessuten har de jo fått med seg noe ordentlig flinke folk for å jobbe for seg. Jeg håper bare de skredder-syr missionene og questene til å passe best mulig med fysikken og alt det der! Noe de helt sikkert gjør.. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 Jeg håper bare de skredder-syr missionene og questene til å passe best mulig med fysikken og alt det der! Noe de helt sikkert gjør.. Lenke til kommentar
Tror_Han_Er_Napoleon Skrevet 5. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2005 Jeg satser stort på at de utvikler kampsystemet, så det ikke blir så tamt, litt mer action, sånn at du anstrenger deg i kampene, ikke så mye gammeldags Might & Magic stil der du hakker løs eller løper bare. Og så ville jeg hatt snus-deilig grafikk og physics sånn at du kan interacte totalt med spillverdenen, ser for meg den hissige alven som raser gjennom nydelig knehøyt gress i en skog etter og ha stjålet ett gosu sverd fra en eller annen sint smed! *joy* Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 5. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2005 Jeg vil ha combo'er! Og masse spesialmoves, se for dere en Assassin som er skilled med shortsword, som skjærer over strupen til en uvitende riking. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 5. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2005 Jeg vil ha combo'er!Og masse spesialmoves, se for dere en Assassin som er skilled med shortsword, som skjærer over strupen til en uvitende riking. Comboer finnes faktisk i Morrowind - med Combat Enhanced! Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 5. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2005 Hva er det igjen? Lenke til kommentar
EMeeren Skrevet 5. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2005 Hei alle sammen! Første gangen jeg er innpå dette forumet. Faktisk er jeg helt ny innen forumer og sånt... Men til saken: Her er en liste over skills jeg vil ha til oblivion: 1: Klatring (feks. hvis du kommer til en bratt fjellvegg ol. så kan du klatre opp hvis du har høy nok level i det) 2: Roing (feks. hvis du har høy level i dette så kan du ro en båt ganske raskt) 3: Riding (Høy level = Du kan ri hester som er vanskelige å ri på (ville hester)) Det var det jeg hadde av nye skills. Det hadde vært kult hvis du kan tamme ville dyr og få de til å følge etter seg som en slags "vakt" som angriper fiendene dine. Visuelle effekter på forheksede ting (ikke sånn som i morrowind, der det bare skinner litt). Feks. hvis du enchanter et sverd sånn at det tar litt "fire damage" så ser det ut som om det "brenner" på en måte. Og hvis du hadde slått det mot et tre eller en "levende" fiende så begyner det/den å brenne. Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 5. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2005 Velkommen på forumet The Evil God, bra du liker TES spilla, er jo ikke akkurat så VELDIG mye liv her... Men uansett: Det var bra forslag. Støtter dem fullt og helt! Spesielt det med ville dyr hørtes kult ut... Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 5. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2005 Visuelle effekter på forheksede ting (ikke sånn som i morrowind, der det bare skinner litt). Feks. hvis du enchanter et sverd sånn at det tar litt "fire damage" så ser det ut som om det "brenner" på en måte. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 5. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2005 Mener at det finnes slike sverd i Tribunal ekspansjonen. HAr ihvertfall sett en bruke et sverd som har en blå flamme. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 5. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2005 Mener at det finnes slike sverd i Tribunal ekspansjonen. HAr ihvertfall sett en bruke et sverd som har en blå flamme. Stemmer nok det ja, både oransje og blå flammer. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 5. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2005 Mener at det finnes slike sverd i Tribunal ekspansjonen. HAr ihvertfall sett en bruke et sverd som har en blå flamme. Stemmer nok det ja, både oransje og blå flammer. Trueflame og .. husker ikke nå for full Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 5. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2005 og.... hopesfire.... Jeg er edru Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 5. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2005 (endret) f* edru? Endret 5. mai 2005 av BrAtTeRn Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 30. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2005 (endret) With regards to the new AI system that has been implemented for Oblivion, we couldn't help but wonder about the possibilities of populating an entire fantasy world with NPCs that have their own goals, skills, motivations and equipment. Thankfully, we didn't need to wonder after Bethesda's presentation, as we were able to see the system in action. The example we took a look at featured a woman whose bookstore we happened upon. After chatting her up a bit about the current quests we were undertaking, she started to get a little frisky and invited us upstairs. It would be rude not to accept, wouldn't it? Unfortunately, we were met by her dog, Thunder, who promptly ruined the mood. She told us to relax as she spent some time practicing her marksmanship with a bow. Strange lady. After a few shots, it was clear that she was awful, but luckily she had a marksman potion lying around and with a chug, she was instantly nailing bull's-eyes. (This is an example of how even NPCs are able to increase their abilities with more experience and items, just as the player can!) Meanwhile, Thunder the dog (who runs off the same Radiant AI system as his master), was barking up a storm, which queued the woman to feed him some meat. After a few bites, he was still barking, so, being adept at magic, our friendly host turned him to stone, and then went to take a nap. What a strange person. Stakkars Hund Jeg gleder meg til situasjoner som dette Endret 30. mai 2005 av Gammelsko Lenke til kommentar
brd Skrevet 30. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2005 (endret) Hei alle sammen! Første gangen jeg er innpå dette forumet. Faktisk er jeg helt ny innen forumer og sånt... Men til saken: Her er en liste over skills jeg vil ha til oblivion: 1: Klatring (feks. hvis du kommer til en bratt fjellvegg ol. så kan du klatre opp hvis du har høy nok level i det) 2: Roing (feks. hvis du har høy level i dette så kan du ro en båt ganske raskt) 3: Riding (Høy level = Du kan ri hester som er vanskelige å ri på (ville hester)) Det var det jeg hadde av nye skills. Det hadde vært kult hvis du kan tamme ville dyr og få de til å følge etter seg som en slags "vakt" som angriper fiendene dine. Visuelle effekter på forheksede ting (ikke sånn som i morrowind, der det bare skinner litt). Feks. hvis du enchanter et sverd sånn at det tar litt "fire damage" så ser det ut som om det "brenner" på en måte. Og hvis du hadde slått det mot et tre eller en "levende" fiende så begyner det/den å brenne. det hadde vore moro eg er enig i alt som er sagt her Endret 30. mai 2005 av izoren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå