Gå til innhold

TES: Hva vil du at skal være i Oblivon?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vet noen om det blir fysikk på oblivion? F.eks visst du dreper en på toppen av ett stup så faller han ned :innocent: . Hadde også vært tøft visst likene rotnet å så blei de til sjeletter :p

Oblivion vil bruke havoc-fysikkmotoren, samme som Half-Life 2 bruker!

 

QUOTE (raziel014 @ 26/04/2005 : 15:24

Report Post)

Men Prozac? Hvordan forandrer jeg topicen? Skulle gjerne ha edited den sånn at det står "delete this" eller noe sånt. Finner det ikke jeg.

 

Vanligvis bare redigerer du det første innlegget ditt, men det ser ikke ut til at du kan gjøre det på elderscrolls-forumet... :no:

Lenke til kommentar

Nice! Ragdoll-effekten i MP2 var jo grei nok den da, men jeg regner bed at Bethesda tweaker all teknologien de har for å få alt til å passe på best mulig måte!

Dessuten har de jo fått med seg noe ordentlig flinke folk for å jobbe for seg.

Jeg håper bare de skredder-syr missionene og questene til å passe best mulig med fysikken og alt det der! Noe de helt sikkert gjør.. :p

Lenke til kommentar

Jeg satser stort på at de utvikler kampsystemet, så det ikke blir så tamt, litt mer action, sånn at du anstrenger deg i kampene, ikke så mye gammeldags Might & Magic stil der du hakker løs eller løper bare.

 

Og så ville jeg hatt snus-deilig grafikk og physics sånn at du kan interacte totalt med spillverdenen, ser for meg den hissige alven som raser gjennom nydelig knehøyt gress i en skog etter og ha stjålet ett gosu sverd fra en eller annen sint smed! *joy* :love:

Lenke til kommentar

Hei alle sammen! Første gangen jeg er innpå dette forumet. Faktisk er jeg helt ny innen forumer og sånt... Men til saken: Her er en liste over skills jeg vil ha til oblivion:

 

1: Klatring (feks. hvis du kommer til en bratt fjellvegg ol. så kan du klatre opp hvis du har høy nok level i det)

 

2: Roing (feks. hvis du har høy level i dette så kan du ro en båt ganske raskt)

 

3: Riding (Høy level = Du kan ri hester som er vanskelige å ri på (ville hester))

 

Det var det jeg hadde av nye skills.

 

Det hadde vært kult hvis du kan tamme ville dyr og få de til å følge etter seg som en slags "vakt" som angriper fiendene dine.

 

Visuelle effekter på forheksede ting (ikke sånn som i morrowind, der det bare skinner litt). Feks. hvis du enchanter et sverd sånn at det tar litt "fire damage" så ser det ut som om det "brenner" på en måte. Og hvis du hadde slått det mot et tre eller en "levende" fiende så begyner det/den å brenne.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
With regards to the new AI system that has been implemented for Oblivion, we couldn't help but wonder about the possibilities of populating an entire fantasy world with NPCs that have their own goals, skills, motivations and equipment. Thankfully, we didn't need to wonder after Bethesda's presentation, as we were able to see the system in action.

 

The example we took a look at featured a woman whose bookstore we happened upon. After chatting her up a bit about the current quests we were undertaking, she started to get a little frisky and invited us upstairs. It would be rude not to accept, wouldn't it? Unfortunately, we were met by her dog, Thunder, who promptly ruined the mood. She told us to relax as she spent some time practicing her marksmanship with a bow. Strange lady. After a few shots, it was clear that she was awful, but luckily she had a marksman potion lying around and with a chug, she was instantly nailing bull's-eyes. (This is an example of how even NPCs are able to increase their abilities with more experience and items, just as the player can!) Meanwhile, Thunder the dog (who runs off the same Radiant AI system as his master), was barking up a storm, which queued the woman to feed him some meat. After a few bites, he was still barking, so, being adept at magic, our friendly host turned him to stone, and then went to take a nap. What a strange person.

 

Stakkars Hund :p

 

Jeg gleder meg til situasjoner som dette ;)

Endret av Gammelsko
Lenke til kommentar
Hei alle sammen! Første gangen jeg er innpå dette forumet. Faktisk er jeg helt ny innen forumer og sånt... Men til saken: Her er en liste over skills jeg vil ha til oblivion:

 

1: Klatring (feks. hvis du kommer til en bratt fjellvegg ol. så kan du klatre opp hvis du har høy nok level i det)

 

2: Roing (feks. hvis du har høy level i dette så kan du ro en båt ganske raskt)

 

3: Riding (Høy level = Du kan ri hester som er vanskelige å ri på (ville hester))

 

Det var det jeg hadde av nye skills.

 

Det hadde vært kult hvis du kan tamme ville dyr og få de til å følge etter seg som en slags "vakt" som angriper fiendene dine.

 

Visuelle effekter på forheksede ting (ikke sånn som i morrowind, der det bare skinner litt). Feks. hvis du enchanter et sverd sånn at det tar litt "fire damage" så ser det ut som om det "brenner" på en måte. Og hvis du hadde slått det mot et tre eller en "levende" fiende så begyner det/den å brenne.

det hadde vore moro :)

eg er enig i alt som er sagt her

Endret av izoren
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...