Gå til innhold

TES: Hva vil du at skal være i Oblivon?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har jeg brukt ganske lang tid på Oblivion forumet og diskutert ting og tang.

Og det jeg vet er at de vil vise Oblivion på E3. Sikkert med video og mer oversikt over hva som faktisk vil bli med i spillet. Vi vet også nå at det ikke vil bli mulig å slåss på hest. Ganske dumt egentlig, men utviklerne begrunnet det med at det vil ta bort noe av meningen med spillet. For om det ville være mulig å slåss på hest, så ville jo det ha en stor fordel i forhold til vanlige fiender. Dermed ville de fleste av oss nesten ikke gå av hesten engang. Og det vil de ikke risikere.

 

Ahh, gleder meg syykt!! Btw: Så noen bilder av det nye Gothic 3 og jeg må si, vi har noen gode spill i vente!! :love:

Lenke til kommentar
Jeg håper at du kan velge humør på characteren din! At du kan stille inn om den skal se konstant sur eller glad eller nøytral ut, helst kunne endre det når du spiller... Hadde vært kult om andre hadde reagert etter humøret ditt! :D

Det var en gøyal tanke.

Eller de kunne implementert "emotes" slik som i World of Warcraft som npcene reagerte på.

Du hopper forran ett svært beist av en warrior og bruker "Chicken-emote" på han og så løper du med han dritsur i hælene på deg..... :p

 

offtopic;

Var det ikke en bil (virkeligheten) som var utsyrt med et annsikt og sensorer som målte førerens humør og dette ble gjennspeilet i bilens annsikt? :p

Mener jeg leste om dette et sted. Måtte bare nevnes ;)

Lenke til kommentar
Ja det hadde vært noe det! Dette var en god idè! Skal poste på det offisielle forumet med en gang!

:lol:

 

A user in another forum asked this question and i thought it was interesting.

If we could be able to control our facial expressions and people would react to that. Perhaps with the press of a button? Say you walk up to some guy smiling. And he would smile back at you?

 

It might be a cool feature.

 

What do you think about changing your mood in Morrowind? I think it would be a great idea... If you're tired of being good and helping people all the time, change your mood to look "evil" and wreak some havoc... It would also be cool if people reacted depentent on your mood!

 

Du slo meg der akkurat... :p

Endret av ProZaC
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...