Kenny Bones Skrevet 8. april 2005 Rapporter Del Skrevet 8. april 2005 (endret) Ja jeg sier som John Lennon: "Imagine" Edit:: leif Endret 8. april 2005 av raziel014 Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 15. april 2005 Rapporter Del Skrevet 15. april 2005 hehe, snart blir det jo så man foretrekker å gå på virtuell skogstur enn ekte vare! :!: Med de screenshotsene jeg har sett hittil, er det nok en overhengende fare for det ja! Hihi, hadde vært litt gøy ja. Begynner å klage på at det nyinkjøpte juletreet har dårlig grafikk . Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 15. april 2005 Rapporter Del Skrevet 15. april 2005 Hihi, hadde vært litt gøy ja. Begynner å klage på at det nyinkjøpte juletreet har dårlig grafikk . "For noen elendige teksturer" Lenke til kommentar
Mr. -=NeoguN=- Skrevet 16. april 2005 Rapporter Del Skrevet 16. april 2005 Hehe ja.. Men det irriterer meg også lit at det ikke går an å skrive egne meldinger på blanke ark man finner... BTW: Jeg fant en Amulet of Locking her om dagen! Lock 5 pts on Target! Synd det er bare 5 pts da.. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 16. april 2005 Rapporter Del Skrevet 16. april 2005 Men det irriterer meg også lit at det ikke går an å skrive egne meldinger på blanke ark man finner... Det er en mod som fikser dette. Jeg husker dog ikke hva den heter. Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 17. april 2005 Rapporter Del Skrevet 17. april 2005 Bare for å stadfeste at Oblivion blir større enn Morrowind: (Quick sidebar so you won't miss this below -- Oblivion is larger than Morrowind. Ok, read on now.) Hentet fra Morrowind diary Lenke til kommentar
Seppe . Skrevet 17. april 2005 Rapporter Del Skrevet 17. april 2005 det er bra Morrowind var ikke akkurat lite det heller da.... Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 21. april 2005 Rapporter Del Skrevet 21. april 2005 Mye av det som har blitt skrevet er jeg enig i. Så lenge de ikke baserer seg på grafikk onani å at det ellers blir en verdig oppfølger, så er jeg fornøyd... 100% Enig Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 22. april 2005 Rapporter Del Skrevet 22. april 2005 (endret) Jeg anbefaler dere å lese dette intervjuet: http://www.evilavatar.com/forums/showthread.php?t=1356 Mye informasjon om TES IV Oblivion. Intervjuet ligger foresten også linket på Bethesda sine sider http://www.elderscrolls.com/home/home.htm Litt snacks om TES IV mens vi venter på E3 Endret 22. april 2005 av Gammelsko Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 22. april 2005 Rapporter Del Skrevet 22. april 2005 Nå har jeg brukt ganske lang tid på Oblivion forumet og diskutert ting og tang. Og det jeg vet er at de vil vise Oblivion på E3. Sikkert med video og mer oversikt over hva som faktisk vil bli med i spillet. Vi vet også nå at det ikke vil bli mulig å slåss på hest. Ganske dumt egentlig, men utviklerne begrunnet det med at det vil ta bort noe av meningen med spillet. For om det ville være mulig å slåss på hest, så ville jo det ha en stor fordel i forhold til vanlige fiender. Dermed ville de fleste av oss nesten ikke gå av hesten engang. Og det vil de ikke risikere. Ahh, gleder meg syykt!! Btw: Så noen bilder av det nye Gothic 3 og jeg må si, vi har noen gode spill i vente!! Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 26. april 2005 Rapporter Del Skrevet 26. april 2005 Jeg håper at du kan velge humør på characteren din! At du kan stille inn om den skal se konstant sur eller glad eller nøytral ut, helst kunne endre det når du spiller... Hadde vært kult om andre hadde reagert etter humøret ditt! Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 26. april 2005 Rapporter Del Skrevet 26. april 2005 Ja det hadde vært noe det! Dette var en god idè! Skal poste på det offisielle forumet med en gang! Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 26. april 2005 Rapporter Del Skrevet 26. april 2005 Jeg håper at du kan velge humør på characteren din! At du kan stille inn om den skal se konstant sur eller glad eller nøytral ut, helst kunne endre det når du spiller... Hadde vært kult om andre hadde reagert etter humøret ditt! Det var en gøyal tanke. Eller de kunne implementert "emotes" slik som i World of Warcraft som npcene reagerte på. Du hopper forran ett svært beist av en warrior og bruker "Chicken-emote" på han og så løper du med han dritsur i hælene på deg..... offtopic; Var det ikke en bil (virkeligheten) som var utsyrt med et annsikt og sensorer som målte førerens humør og dette ble gjennspeilet i bilens annsikt? Mener jeg leste om dette et sted. Måtte bare nevnes Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 26. april 2005 Rapporter Del Skrevet 26. april 2005 (endret) Ja det hadde vært noe det! Dette var en god idè! Skal poste på det offisielle forumet med en gang! A user in another forum asked this question and i thought it was interesting.If we could be able to control our facial expressions and people would react to that. Perhaps with the press of a button? Say you walk up to some guy smiling. And he would smile back at you? It might be a cool feature. What do you think about changing your mood in Morrowind? I think it would be a great idea... If you're tired of being good and helping people all the time, change your mood to look "evil" and wreak some havoc... It would also be cool if people reacted depentent on your mood! Du slo meg der akkurat... Endret 26. april 2005 av ProZaC Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 26. april 2005 Rapporter Del Skrevet 26. april 2005 Ja det hadde vært noe det! Dette var en god idè! Postet det akkurat på det offisielle forumet, men du ble før meg! Beklager så inderlig! Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 26. april 2005 Rapporter Del Skrevet 26. april 2005 Men det var din idè, så du skal ha all æren for den! En fantastisk idè for å si det mildt. Håper "the comunity" liker den! Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 26. april 2005 Rapporter Del Skrevet 26. april 2005 Ja det hadde vært noe det! Dette var en god idè! Postet det akkurat på det offisielle forumet, men du ble før meg! Beklager så inderlig! Absolutt ikke, du ble før meg! Jeg brukte kanskje litt lenger tid på å lage den dog... Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 26. april 2005 Rapporter Del Skrevet 26. april 2005 Ja, det hadde vært kult... Ansiktsuttrykk er det for lite av i Morrowind.... Håper de kommer med en gedigen video på E3 Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 26. april 2005 Rapporter Del Skrevet 26. april 2005 Men Prozac? Hvordan forandrer jeg topicen? Skulle gjerne ha edited den sånn at det står "delete this" eller noe sånt. Finner det ikke jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå