assassin Skrevet 7. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2005 (endret) Skjønner ikkeno Men det er vel ikke tvil om at grafikken blir så bra som på bildene, se på fremskrittet de gjorde far elder scrolls 2 til 3. Og Morrowind var jo jævlig bra grafikk messig........ da det kom ut. det er jo fortsatt veldig bra....... får bare håpe at det blir LITT mer liv i oblivion, det er jo ganske lite liv på morrowind, alt er som frosset unntatt raser og dyr. litt trist Endret 7. februar 2005 av assassin Lenke til kommentar
Mr. -=NeoguN=- Skrevet 10. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2005 Ja også bør det være sånn at man mister fatigue litt fortere hvis man går i vann eller gress opp til nasan eller muligens gjørme? Det ville på en måte "tvinge" spillerne til å gå mer på veiene... Lenke til kommentar
Migr Skrevet 10. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2005 mangen bre forslag Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 15. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2005 Likte spesielt forslaget til NeoGun! Et ganske så genialt forslag faktisk! På Morrowind går jeg nesten aldri på veien. Hopper egentlig bare rett fram tid jeg skal og etterhvert blir det ganske kjedelig og ensformig. Sender dere forresten disse forslagene til Bethesda? Mange bra forslag her. Lenke til kommentar
GhOZZZZt Skrevet 25. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2005 (endret) Vil bare oppmuntre dere til å registere dere på det offisielle elderscrolls forumet. Mange gode idéer her. Mye av det som er sagt har alt blitt inkludert i spillet. En trist nyhet er derimot at man ikke har mulighet til å benytte seg av hester i kamp, med andre ord, krigføring fra hesteryggen vil ikke bli mulig. Det pågår en underskriftskampanje på det elderscolls forumet for å forsøke å overbevise utviklerne om at dette er noe de burde vurdere serriøst. Hvor mye en slik kampanje hjelper kan derimot diskuteres, men det kan jo hende at bethesda åpner øynene for dette og vurderer det inn en mulig oppgradering senere. Så registrer dere og skriv under! Endret 25. februar 2005 av GhOZZZZt Lenke til kommentar
Seppe . Skrevet 25. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2005 håper det blir mulig Lenke til kommentar
Mr. -=NeoguN=- Skrevet 25. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2005 Jeg vil ha blant annet. -Alle årets sessonger. Når det er vinter så kan det bli et lag med snø som vil hindre litt bevegelighet, med mindre du har truger eller bruker magi. Om vinteren må du ha tykke klær ellers fryser du og får no minus på ett eller annet. -Bedre magi og kulere visuelt Feks, meteornedslag, stormer som hyler ut lyn, jordskjelv med sprekker i bakken. Omgivelsene skal endre seg litt under dette, men kan gå til bake til normalt over en viss tid Magi som er mye bedre visuelt, de som er på morrowin er trege og ensformige. En ser jo knapt magien. -Bedre AI på NPC Gi folka en blanding av sims og black and hwite AI. La dem kunne stjele, sloss, mobbe, krangle, dikutere, sove, jakte, spise, osv. -Bedre AI på monster Noen skal kunne legge ut bakhold. Feks. en står synelig sog lokker deg fram, mens andre har lagt seg i bakhold. Tenk å kunne sett en gjeng med små inteligente monstere som drar en bakbunnet NPC etter seg for så å steke han over bålet Flere monstere sammen av enkelte typer, egene bosteder for dem. Noen kan være domme. Feks. et troll som kommer farende etter deg med klubba NPC unger skulle feks kunne spille sport i gatenne -gjøre brukl av ting som var pynt før Fiske med fiske stenger Spise maten og få feks helse eller stamina -bedre kamping Litt mer kamping som krever skills fra spilleren, som feks Gothic, men bare mer spiller ferdighet avhengi. Kan feks gjøre mer skade, nye moves og være rasker +++ etter jo bedre du blir. Bedre slossing uten våpen. Feks. div. spark og flere slag og muligens kast om finden ikke har for stor rustning. -div annet Kunne smøre poison på våpen som varer en viss stund, og dyppe piler i det skrive på tomme pappir Kunne få hansker med cast on strike, eller hansker med pigger og slikt på. Kunne ha et våpen i vær hand Litt mer fredelig dyreliv. Feks. Innsekter som flyr, fuler, fiker, elder scroll versoner av kaniner og denslaks. Hvis man er combath eller stelth så kunne man hatt noen spesial moves. Feks, spesial moves som hogger av beinet til en fyr om han ikke er veldig mye bedre en deg. Skyte fler piler om gangen, eller skyte hardere. Hester, og gjerne mulighet til å kampe fra de. Muligens heste kjerrer til å frakte ting i Mulighet til å temme og trene dyr slik at du kan ha en eller to om gangen. Kunne trene de til en hel hæv forskjellige ting Det skal være små robåter ved havner, slik at det ser mer naturlig ut, pluss at de kan brukes. Bedre sniking, snikinga i morrowind suger. Feks så burde en ta bruk av mørke og slikt. Nå gidder jeg ikke skrive mer. Kunne sikkert komemt på mer. Veldig mange bra forslag her ja... Men det med unger som leker blir det ikkeno av.. For hvis det er, kommer det garantert til å gå an å drepe de og da blir spillet banna fra alt som er... eller aldersgrense på 53+ eller no... Lenke til kommentar
Gjest member-60584 Skrevet 15. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2005 oblivion arealet blir mindre enn morrowind? kjedelig men gleder meg som et svin til oblivion btw. mange gode forslag! Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 19. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2005 oblivion arealet blir mindre enn morrowind? kjedelig men gleder meg som et svin til oblivion btw. mange gode forslag! Kommer jo nesten garantert tilleggspakker med nye områder. Håper jeg. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 19. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2005 (endret) oblivion arealet blir mindre enn morrowind? kjedelig Leste akkurat om det på Elderscrolls. Arealet til Morrowind er bare rundt 0,0001 % av Daggerfall sitt, men allikevel føles det "større" grunnet måten man spiller det på. Og hvis du tenker deg om, så var Morrowind så stort at det hadde ikke gjort så veldig mye å kutte litt av det (ok, kanskje det hadde gjort noe, men hvis spillet hadde kommet ut med mindre landareal, så hadde sikkert ingen klaget). Endret 19. mars 2005 av ProZaC Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 27. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2005 Noe som Oblivion òg skulle hatt var muligheten til å bygge ditt eget hus! Hadde vært dritt fett!! Lenke til kommentar
angry_dee Skrevet 29. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2005 Noe som Oblivion òg skulle hatt var muligheten til å bygge ditt eget hus! Hadde vært dritt fett!! Du kan jo det i Morrowind, om du bruker den Constructor tingen som følger med. Den skal og visstnok bli med i Oblivion Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 29. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2005 Litt mer livaktig matlaging Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 2. april 2005 Rapporter Del Skrevet 2. april 2005 Så dere forresten de nye screensene til Oblivion? Ser dødsfett ut og jeg gleder meg sykt! Dette blir så bra!! Kan nesten se for meg en spillrevolusjon med disse spillene og PS2 og Xbox 2 og greier. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 2. april 2005 Rapporter Del Skrevet 2. april 2005 Så dere forresten de nye screensene til Oblivion? Ser dødsfett ut og jeg gleder meg sykt! Dette blir så bra!! Kan nesten se for meg en spillrevolusjon med disse spillene og PS2 og Xbox 2 og greier. He he, absolutt enig!! Jeg gleder meg så sinnsykt til bare å gå å vandre rundt i skogen og se på natur livet Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 6. april 2005 Rapporter Del Skrevet 6. april 2005 - Mye bedre AI- En mye mer "livlig" verden - Mye større avstander mellom byene - Mer gjennomført kamp system (mest med tanke på magi) Noe annet skal jeg ikke klage på, og opplevelsene mine med Morrowind er nesten perfekte. Har hørt at det skal bli mindre enn morrowind Lenke til kommentar
HMaster Skrevet 6. april 2005 Rapporter Del Skrevet 6. april 2005 Har hørt det motsatte. Var vel noen developers som hintet frem at det ble litt mindre enn Morrowind helt rett etter at Oblivion ble annonsert, men nå mener jeg å ha hørt at det blir større. Mye større. Hovedstaden Imperial City alene skal være på størrelse med halve Solstheim. En developer har sagt at det skal ta 5 timer å gå fra den ene enden av Cyrodiil til den andre, og det betyr enten at du går myyye tregere enn i Morrowind, eller at Cyrodiil blir helsikke mye større. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 6. april 2005 Rapporter Del Skrevet 6. april 2005 Har hørt både det ene og det andre, men poenget tror jeg ikke er hvor stort det er. Det har kunnet vært 100 ganger større enn Morrowind, men hvis de ikke greier å fylle opp alle cellene med interessant stoff (huler, quest osv) så har det null betydning. Jeg synes at Morrowind var litt for stort i forhold til innhold, og for min del kan Oblivion godt være mindre, bare innholdet blir større/mer. Men la oss holde oss til fakta her. Oblivion blir sykt uansett hvor stort/lite det blir. Jeg kommer til å bruke timevis bare på å se på ting og tang og kanskje ta en tur ut i skog og mark! hehe, snart blir det jo så man foretrekker å gå på virtuell skogstur enn ekte vare! :!: Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 7. april 2005 Rapporter Del Skrevet 7. april 2005 hehe, snart blir det jo så man foretrekker å gå på virtuell skogstur enn ekte vare! :!: Med de screenshotsene jeg har sett hittil, er det nok en overhengende fare for det ja! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå