Gå til innhold

TES: Hva vil du at skal være i Oblivon?


Anbefalte innlegg

En slynge hadde vært kult! Hadde du f.eks vært midt i skauen har du kunnet plukket opp en stein eller hva som helst og skyte med slynga!

 

For om de vil bruke ragdolls osv vil det jo være nesten ingen grenser jo!

Håper dette spillet også vil bli like open source som Morrowind med editor og greier!

Tenk alle de kule modene som vil komme da! :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg skulle gjerne sett ridedyr som de som finnes i WOW , men helst i magisk form, sånn at man kan trylle dem vekk når en slåsskamp begynner

Nei, du må ikke gå av. Sikkert mye kulere å sitte på

dyret midt i kampens hete. :dribble:

Ja, sant nok.

 

 

Vil også ha sjangsen til å kjøpe meg den største luksuskåken av dem alle, med plass til båt. Innredning av hus burde helst kunne gjøres på en mer oversiktlig måte enn å droppe ting fra inventoriet :p

Lenke til kommentar

Når det gjeller ragdoll så se for dere at dere står på et fjell og slåss mot en cliff racer, når du slår til med claymore for siste gang så fallærn ned treffer en klippe og ruller ned over stokk og stein.

Så ser dere for dere hva som ville skjedd på morrowind.

 

Og litt flere innbyggere rundt omkring, folketallet sank jo rimelig fort på Morrowind................. :innocent: For en elller annen grund :whistle:

 

Online ville også vært fett!! :thumbup:

Endret av assassin
Lenke til kommentar
Større byer, og mer variasjon i byene. Vivec var et nokså fattig forsøk på å lage en storby. Endte opp med masse hus som så helt lik ut

Det har du rett i. Skulle vært noe som virkelig framhevet de forskjellige byggene.

 

Variasjon fra sted til sted er bra. Al Rhun og Telvanni byene er jo gode eksempler på byer med variasjon. Samme med landskapene rundt.

Lenke til kommentar

Jeg kunne tenke meg svake deler på monsterene. feks. at de tåler mindre skade i hode enn i ryggen. Og at lik og objekter blir liggendes etter at du har drept/slengt de fra deg. Likene kunne dermed råtne vekk og tingene stjelt. Piler bør også kunne bli sittendes i monstre eller trær over lengre tid.

 

Hadde også vert kult med intelligente monstre som stjeler verdisaker for så å dra de med inn i et fjell eller vekkgjemt sted.

 

Folk har også nevnt store slag, jeg vil ha slag lik ringenes herre. Castle Attack :love: Og om du har en dårlig maskin kan du bare stille på størrelsene på slagene i options. Har du en rå maskin kan du øke størrelsene på slagene.

 

Jeg vil også ha den noenlunde samme himmelen som var i morrowind bare mer detaljert. Elsket å vandre i skogen på nattestid med den fine himmelen hengenes over meg.

Lenke til kommentar
Jeg kunne tenke meg svake deler på monsterene. feks. at de tåler mindre skade i hode enn i ryggen.

Dette kommer ikke siden da ville de som var god til å sikte ha en bedre fordel og samme med fienden. Det er derfor de har X mye armor for hele kroppen fordi for eksempel mange synes charen sin er mye kulere uten hjelm. (og det hadde vært synd hvis hodet var det svakeste punktet)

 

Personelig synes jeg dette er helt på trynet :hrm:

 

Edit: skriveleif. sikketr fler også :p gidder ikke sjekke

Endret av UGK
Lenke til kommentar
Jeg kunne tenke meg svake deler på monsterene. feks. at de tåler mindre skade i hode enn i ryggen.

Dette kommer ikke siden da ville de som var god til å sikte ha en bedre fordel og samme med fienden.

Selvfølgelig, spiller du ikke FPS? Finnes vel ikke noen nyere spill nå til dags som ikke har headshot eller mer skade i hodet enn på foten. De som er god til å sikte, skal selvfølgelig bli belønnet for det!

Endret av ProZaC
Lenke til kommentar
Hadde også vert kult med intelligente monstre som stjeler verdisaker for så å dra de med inn i et fjell eller vekkgjemt sted.

Da kan du tenke på hvor intelligent et dyr er når det stjeler verdisaker...

Hvilken nytte har dyret av de? Ser ikke for meg at det kommer en Daederoth på byen med gullkjeder og skal ha seg en øl.... :p

Eneste det dyret oppnår, er jo å bli jaget, altså ikke intelligent i det hele tatt...

 

Jeg kverulant? Aaaldri :p

Lenke til kommentar
Jeg kunne tenke meg svake deler på monsterene. feks. at de tåler mindre skade i hode enn i ryggen.

Dette kommer ikke siden da ville de som var god til å sikte ha en bedre fordel og samme med fienden.

Selvfølgelig, spiller du ikke FPS? Finnes vel ikke noen nyere spill nå til dags som ikke har headshot eller mer skade i hodet enn på foten. De som er god til å sikte, skal selvfølgelig bli belønnet for det!

Sorry dah :p Les FAQen på www.oblivion.com tror det står noe om det der...

Lenke til kommentar
Hadde også vert kult med intelligente monstre som stjeler verdisaker for så å dra de med inn i et fjell eller vekkgjemt sted.

Da kan du tenke på hvor intelligent et dyr er når det stjeler verdisaker...

Hvilken nytte har dyret av de? Ser ikke for meg at det kommer en Daederoth på byen med gullkjeder og skal ha seg en øl.... :p

Eneste det dyret oppnår, er jo å bli jaget, altså ikke intelligent i det hele tatt...

 

Jeg kverulant? Aaaldri :p

Kråker stjeler jo smykker (blanke ting). Eller var det skjærr? En av de ihvertfall. :p

 

Men om man måtte gått rundt og jaga kråker for å få tilbake de (enchantede) smykkene sine så tror jeg vi får et irritasjonsmoment som får cliff racers til å blekne i forhold. :laugh:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...