Gå til innhold

Kabinett


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har et HQ08, kjekt, men, men Chieftec sine har bedre plass uansett.

Jeg ville kjøpt meg chieftec kab. hvis økonomien tillot (skal snart investere i vannkjøling).

HX45(/HQ45 (ser akkurat likens ut inni)) er ikke noe valg hvis du er ute etter vifter.

Det er altfor knølete å holde på med, og det vil være dårlig luftflyt. Er du ute etter vifter kjøper du uansett et full/server tower. Valget er ditt :smile:

Lenke til kommentar

Chieftec midi tower eller lian li pc60 tror jeg det er..

Ikke kjøp aopen serien. De er gamle, ufornuftige (i forhold til chieftec og lainli++) og strømforsyningen bråker mye.

 

Annbefaler deg chieftec miditower med 340 watts strømforsyning. Den er både stillegående, montering av ide enheter går som en lek, ferdige rammer til vifter,

litt bredere en aopen, en vifte rett ved der prosessoren kommer til å stå, harddisk kassene som kan tas ut med enkelt håndgrep.

 

Har Big Tower Aopen i dag og det er ikke bra.

For tett mellom øvre og nedre del. Dårlige ventilasjonsmuligheter, vanskelig å komme inn i (5 skruer bak om du fester alt. Ikke dør der nei!).

 

nei chieftec eller lian li..

Aopen kabinettet er ikke så dypt heller så en kompis som har et stort dual prosessor hovedkort kunne ikke benytte harddisk- plassen nede for da tok harddiskene borti rammen. Skikkelig nedtur for han..

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-24 15:18, Stonescream skrev:

ser at nå har chieftec modellen kommet i aluminiumsversjon og.

Noen hundrelapper mer en den i stål. Ingen interne forandringer, men kabinettet er noe kjøligere og mye lettere.

databutikken.com har link til test av denne versjonen.



i følg microplex var disse kabinettene dårligere enn standard versjonen.

de var skranglete og malt, IKKE anodisert så det er lett å skrape av malingen.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-23 20:13, blanc skrev:

Quote:


Den 2002-05-23 20:04, moesen skrev:

kan du ambefale ett kabinett tilsamme pris men det er bedre da skal bestille på PSDATA.NO


 

på ps-data har de dårlig utvalg av kabinetter...

 

Pris og ytelse til samme pris er vanskelig, men PS har Chieftec kabinett med 340W strømforsyning. Forsyninga er i en annen divisjon spesielt lyden, har 340W Chieftec nå, 300W i HQ8 var ei skikkelig bråkebøtte..Chieftec er og enklere med montering av tilbehør (CD Rom, HD,++).

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-23 21:18, chma skrev:


spesiellt Addtronics har masse vifte plass:)



 

Jeg blir sikkert skutt for dette men:

 

Addtronics kabinetter har bedre funksjonaliteten enn Chieftecs. Blandt annet har Addtronics uttrekbart brett for HK(og det finnes andre fordeler). Så om du kan leve med et kabinett som (umodda) ser ut som noe fra midt på 90 tallet så er Addtronics bedre valg enn Chieftec.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...