Gå til innhold

Hjelp med og få tilbake noe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jepp, det kan bli litt små vanskelig å få tilbake det du mista ja. men produktene? hva er det. er det en annen måte istede for å si at du mista dokumentene og andre viktige ting på?

uannsett. har brukt endel recovery programmer her å jeg må bare si at jeg er Imponert over Easy Recovery Pro. denne kan tilogmed gjenopprette data fra en formatert diskett ser det ut som.

Recover My Files er også ganske greit å bruke. gjør samme nytten som Easy Reocvery.

jeg var ganske heldig når jeg brukte GetDataBack sist. jeg fikk gjenoppretta 1 GIG med Mp3`s når jeg brukte det programmet og alle filene funka såvidt jeg husker.

dette kan også være et problem når man skal gjenopprette filer. ikke alle filene som man gjenoppretter med Recovery program funker etterpå.

Lykke til.

Lenke til kommentar

Okey men hvor får jeg tak i programmet???

De produktene som jeg mente er f.eks Lydkontroll(HAr prøvd legg til maskin vare men finner d bare ikke), Minotor Oppløsning....(Vet noen hvordan jeg skifer Oppløsning??? Denne er fooooor stor :|)! osv...... og alle iconene på skrive bordet da seff....

vår litt rart... når jeg formaterte pcen nede så var alle produktene som vare i maskinen når vi kjøpte den der.. :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...