Brandaran Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Hei igjen som sagt vet jeg ikke hvor denne posten passer så jeg prøver her Jeg har nettop formatert pcen og alle produktene ble borte som følgte med nåe jeg kjøpte denne pcen..... er det mulig og få de tilbake????? evt. hvordan? Lenke til kommentar
Pels Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 etter du har formatert er det vansklig å få tilbake det du hadde ja.. tror nok alt er borte. Har du ikke CD'er? Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Du kan jo søke litt rundt etter eit recovery program, men sjølv om dette finn igjen masse av filene så vil du få problem med å få program til å virke når du reinstallerer Windows. Lenke til kommentar
wil Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 jepp, det kan bli litt små vanskelig å få tilbake det du mista ja. men produktene? hva er det. er det en annen måte istede for å si at du mista dokumentene og andre viktige ting på? uannsett. har brukt endel recovery programmer her å jeg må bare si at jeg er Imponert over Easy Recovery Pro. denne kan tilogmed gjenopprette data fra en formatert diskett ser det ut som. Recover My Files er også ganske greit å bruke. gjør samme nytten som Easy Reocvery. jeg var ganske heldig når jeg brukte GetDataBack sist. jeg fikk gjenoppretta 1 GIG med Mp3`s når jeg brukte det programmet og alle filene funka såvidt jeg husker. dette kan også være et problem når man skal gjenopprette filer. ikke alle filene som man gjenoppretter med Recovery program funker etterpå. Lykke til. Lenke til kommentar
Brandaran Skrevet 2. november 2004 Forfatter Del Skrevet 2. november 2004 Okey men hvor får jeg tak i programmet??? De produktene som jeg mente er f.eks Lydkontroll(HAr prøvd legg til maskin vare men finner d bare ikke), Minotor Oppløsning....(Vet noen hvordan jeg skifer Oppløsning??? Denne er fooooor stor :|)! osv...... og alle iconene på skrive bordet da seff.... vår litt rart... når jeg formaterte pcen nede så var alle produktene som vare i maskinen når vi kjøpte den der.. Lenke til kommentar
Brandaran Skrevet 2. november 2004 Forfatter Del Skrevet 2. november 2004 vet noen hvordan man får mindre skjerm oppløsning? Lenke til kommentar
Pels Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 (endret) vet noen hvordan man får mindre skjerm oppløsning? egenskaper for skjerm-> innstillinger ? den du mener eller den du booter med? Endret 2. november 2004 av Fur Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Du må nok ha drivarar til både skjermkort og lydkort for å få orden på sakene! Dette kan du finne ved å gå til den respektive produsent sine heimesider. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå