senikka Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Noen som har vært utsatt for det samme? Jeg har opplevd flere ganger nå, fra forskjellige avsendere, å motta samme melding opptil 10 ganger...! Dette tiltross for at avsenderen har slettet meldingen. Bør jeg kontakte Netcom, eller mobilleverandøren? Jeg har en S700i. Lenke til kommentar
JacobDW Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Fikk vite her at en melding jeg sendte til en kamerat, kom 9!! ganger. Håper ikke jeg betaler for det der Lenke til kommentar
c[`]laburk Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Nytter ikke med kontantkort da nei :!: Men dette burde du snakke med Netcom om først og høre om de vet noe. Kan til nød være telefonen som har gått over til *forbrukmode*/*sløsemode* (tuller bare) Det er ikke værre enn å ringe c[`]laburk Lenke til kommentar
Freesbee Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Har vært borti flere lignende tilfeller med MMS sendt fra K700i. Sjekk uansett med NetCom, kan også være MMS-serveren som repeterer. Er det det første tilfellet så blir du belastet, er det det andre så blir du ikke belastet. Lenke til kommentar
mosymi Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Jeg har fått klager fra flere "må du sende den samme mms'n flere ganger?" Ringte netcom, det jeg fikk til svar var at jeg ikke ble belastet for de. Jeg fikk beskjed om å slå av tlf ta ut batteri og sim og sette det i igjen. Da har det faktisk stoppet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå