Gå til innhold

Noen som har Pinnacle pctv pro som faktisk virker?

Anbefalte innlegg

Jeg har egentlig ikke noe problem med den software'n som følger med dette kortet. Men driverene til selve kortet! (WDM audio/video capture) Som heter multimedia Controller og multimedia Video controller, før jeg installerer noe som helst. Jeg er overbevist om at det er en form for konflikt mellom hardware komponentene.

Noen som har peil?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet ikke hva som er problemet med deg, men har selv erfart at Pinnacle sine tv-kort ikke er så utrolig kompatible.

Trodde først det var feil på selve kortet, da jeg hadde testet det på 2 forskjellige pcer, men prøvde i desperasjon å slenge det inn i en gammel P4 og da funka det helt fint...

Hva er egentlig problemet ditt? Skjønte det ikke helt, er det driverproblemer eller vil ikke det virke i det hele tatt?

Endret av E-Ton
Lenke til kommentar

Får ikke lagt inn driverene. (som skal legges inn før man installerer programvaren)

Disse driverene ligger på CD'en som fulgte med, men windows nekter og godta de. Så jeg må tvinge de inn, og da får jeg selvfølgelig gule utropstegn. Og da vil ikke programvaren virke selfølgelig.

Lenke til kommentar

Ja, jeg trykker selvfølgelig "continue ...." Slik at den legger inn den driveren som ikke er signert.

Men allikavel får jeg gule utropstegn i enhetsbehandlingen på disse to:

-Pinnacle WDM PCTV Audio Capture

-Pinnacle WDM PCTV Video Capture

Det er WDM driverene som ikke virker?

Lenke til kommentar

Prøvd alt! Lest på alle forum på hele internett :tease:

Må være en konflikt med hovedkortet mitt eller noe. Byttet kortet inn igjen hos Elkjøp og kjøpte meg et nytt. "MSI TV@nywhere" Der snakker vi plug'n play.. satt bare kortet inn og det virket med en gang. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...