eecyak Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Jeg lurte på om noen kunne være så snille å gi meg en liten "guide" i hvordan jeg åpner porten til Bittorrent (vet ikke bittorrent porten heller ) i routeren min (D-Link) Takker på forhånd Lenke til kommentar
Konge Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Log inn på routerern > gå til Advanced > Applications > Velg Enabled > Sett inn et navn f.eks BT > Trigger port = 6881 - 6889 ( samme som klienten er satt til å bruke ) > Trigger Type = TCP > Public Port : 6881-6889 (altså på samme linje)> Public Type = TCP . Gå videre til > Firewall > Enabled > Navn = BT > Allow > Interface = WAN > Ip Start Range Start= * (ingenting i Ip Stop) > Destination = LAN > Ip Start Range = Din maskin sin IP ( altså den du vil kjøre BT på ) > TCP = 6881- 6889 > Schedule = Allways > Apply . Ogsåbortetter .... Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 http://www.portforward.com/routers.htm Finn routeren din der, trykk på den og velg "Port Triggering" Derfra står det veldig greit hvordan du åpner porten(e) Slik som Kongen sa, portene til BitTorrent er fra 6881-6889, velg en av dem, helst 6881 Funker det ikke med 6881, prøver du med 6882 osv til 6889. Funker det ikke da, så prøv med kabel rett inn i modemet Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 På D-Link sine hjemmesider det en omfattende guide for hvordan du åpner porter til forskjellige programmer og spill, som Kazaa og CS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå