Gå til innhold

Vente med å kjøpe ferrari 3200?

Th0mas

Anbefalte innlegg

Har veldig lyst på en Acer ferrari 3200, som jeg skal bruke når jeg skal til USA som utvekslingsstudent neste år. Tingen er at jeg gjerne vil ha den nå, men faren min er vrang og vil vente med å kjøpe den (han som betaler :p ) Den koster 15000 kr på itbutikken nå. Vil det være mye å spare på å vente til neste høst? Noen som aner? Ferrari 3000 har jo gått ned hele 0 kr siste halvår ifølge prisstatistikken... Det har jo helt sikkert kommet bedre maskiner til 15k neste høst, men er det så stor forskjell at det er verdt å vente i 10 mnd? Bare lurer. Prøver å overtale han til å kjøpe den NÅ :p

Endret av Th0mas
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har veldig lyst på en Acer ferrari 3200, som jeg skal bruke når jeg skal til USA som utvekslingsstudent neste år. Tingen er at jeg gjerne vil ha den nå, men faren min er vrang og vil vente med å kjøpe den (han som betaler :p ) Den koster 15000 kr på itbutikken nå. Vil det være mye å spare på å vente til neste høst? Noen som aner? Ferrari 3000 har jo gått ned hele 0 kr siste halvår ifølge prisstatistikken... Kanskje det har kommet en bedre maskin til 15k neste høst? Bare lurer. Prøver å overtale han til å kjøpe den NÅ

Neste høst?!

Lurer på om du engang får tak på den ny fra butikk da, utviklingen tar av seg den...

Er ikke "kanskje" om det kommer noe bedre på 9-10 måneder engang, det er jo helt klart det blir noe bedre og til samme pris som er aktuelt da.

Dette er en "no-brainer", som de gjerne sier i statene.

Hilsen ponke

Lenke til kommentar

Jeg tviler på et det er noe å spare på å vente, om det skal være en Ferrari. Derimot er jeg sikker på at Ferrari-modellen er oppgradert betydelig til neste år, altså at du får mer maskin for pengene. Med andre ord, Ferrari merket er sikkert reservert for en av toppmodellene til en hver tid.

Men du kan like sikkert få en tilsvarende bærbar mye billigere om et år, om du klarer deg uten Ferrari logoen.

Geir :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...