stol Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 (endret) jeg fant en hp bærbar på komplett til 6995 kr denne og lurte på om denne er grei nok til å oppdatere hjemmeside, tekstbehandling og noe musikk/film? takk for alle svar. Endret 1. november 2004 av stol Lenke til kommentar
TEE Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 jeg fant en hp bærbar på komplett til 6995 kr denne og lurte på om denne er grei nok til å oppdatere hjemmeside, tekstbehandling og noe musikk/film? takk for alle svar. Så lenge du ikke har krav om at den skal kjøre noen nyere spill på høy kvalitet, så burde den der funke. Altså til teksbehandling, oppdatere hjemmeside og noe musikk/film som du skriver. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Har den bedre versonen.. med mere ghz og minne.. jeg fraråder deg og kjøpe den! misnøyd med denne.. synes den er får treig liksom. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Celeron M 330 1.4 GHz Ikke kjøp en pc med Celeron, de dårligste cpu'ene på markedet! Lenke til kommentar
henrik^ Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Celeron M 330 1.4 GHz Ikke kjøp en pc med Celeron, de dårligste cpu'ene på markedet! Når skal folk lære seg? Celeron M er ikke en spesielt treg prosessor, den har halvparten av cachen(?) til storebror Pentium M Banias og mangler speedstep. Prosessoren holder lenge til det du skal bruke den til. Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Celeron-M er faktisk ikke så ille. Søk litt her så skjønner du Lenke til kommentar
TEE Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Har den bedre versonen.. med mere ghz og minne.. jeg fraråder deg og kjøpe den! misnøyd med denne.. synes den er får treig liksom. Så fordi du ikke klarte å tilpasse valget av laptopen din til det du skulle bruke den til, tror du automatisk at andre ikke klarer det heller? Lenke til kommentar
TEE Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Ikke kjøp en pc med Celeron, de dårligste cpu'ene på markedet! Det var snakk om M, ikke gammeldags Celeron for desktop. Lenke til kommentar
stol Skrevet 2. november 2004 Forfatter Del Skrevet 2. november 2004 jaok takk for alle svar tror kanskje jeg kjøper denne, har jo ikke noe planer om å kjøre spill på den i det hele tatt. Lenke til kommentar
TEE Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 jaok takk for alle svar tror kanskje jeg kjøper denne, har jo ikke noe planer om å kjøre spill på den i det hele tatt. Bare hyggelig. Og skulle det dukke opp noen problemer får du slå på tråden Lenke til kommentar
TMH Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Noen som har erfaringer med denne maskinen? Støy, benchmarks, hastighet osv? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå