.V. Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Jepp, HW bugger noe helt enormt med FF, men Opera funker ihvertfall. Lenke til kommentar
Legion Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 aldri opplevd noe av det der og jeg har brukt ff lenge kan du feilsøke litt ved å bytte theme og endre litt på foruminstillingene...som avatar, smileys o.l. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 1. november 2004 Forfatter Del Skrevet 1. november 2004 QUOTE (Legion @ 01/11/2004 : 22:52) aldri opplevd noe av det der og jeg har brukt ff lengekan du feilsøke litt ved å bytte theme og endre litt på foruminstillingene...som avatar, smileys o.l. neppe.. orker egentlig ikke stresse med det sia det ikke er noe stort problem da.. men var nu bare en opplysning til hw.no om at noe er galt en plass Lenke til kommentar
.V. Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Tror hw.no vet at sidene bugger med FF, men de orker vel ikke gjøre noe med det Testa FF her en dag og da fikk jeg se den berømte hoppende reklamen, virkelig ! Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Skal hilse og si at den bugger i Netscape (win) og ikke minst i Explorer (mac). Litt pussig når man i wds-forumet klager over at alt for få datasider validierer Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 2. november 2004 Forfatter Del Skrevet 2. november 2004 QUOTE (E-Ton @ 01/11/2004 : 22:58) Tror hw.no vet at sidene bugger med FF, men de orker vel ikke gjøre noe med detTesta FF her en dag og da fikk jeg se den berømte hoppende reklamen, virkelig ! jupp.. fyrverkeri og diskotek på en gang. Men akkurat det bryr meg veldig lite, er over på noen få sekunder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg