ballemann Skrevet 1. november 2004 Rapporter Del Skrevet 1. november 2004 ^^ Noen publick lan i trondheim da folkens? Lenke til kommentar
vorbis Skrevet 2. november 2004 Rapporter Del Skrevet 2. november 2004 (endret) Ja, sjekk http://www.sunnlan.net for mer info. Endret 3. november 2004 av vorbis Lenke til kommentar
Zer0z Skrevet 2. november 2004 Rapporter Del Skrevet 2. november 2004 www.aulan.no påmeldinga åpner 15.november www.showlan.net ukjent dato osv Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 2. november 2004 Rapporter Del Skrevet 2. november 2004 Sunnlan virka utrolig useriøst... For første gang ble jeg litt dårlig av å se på alle skrivefeilene Derimot, jeg burde komme meg på et lan her i byen i løpet av den nærmeste tiden, har noen hundre GB som venter på å bli fyllt opp Lenke til kommentar
vorbis Skrevet 3. november 2004 Rapporter Del Skrevet 3. november 2004 (endret) Ja, det kan virke useriøst, men det er faktisk ganske seriøst. Les på reglene. Vi skal ha vakter, servering av mat og drikke, compos og masse annet Endret 3. november 2004 av vorbis Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 3. november 2004 Rapporter Del Skrevet 3. november 2004 For meg ser det ut som om dere sliter med å få tak i vakter Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 11. november 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. november 2004 vil ha LAN bor like ved AuLAN, men det var dyrt :O Lenke til kommentar
ATI TwEaKer Skrevet 12. november 2004 Rapporter Del Skrevet 12. november 2004 Kan nevne at at det planlegges Dataparty på ugla/byåsen i Tr.Heim, dato bli i slutten av februar! Planleggingen er i GOD gang, og det eneste problemet per i dag er internett linje. Websider kommer straaaaks. Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 13. november 2004 Rapporter Del Skrevet 13. november 2004 Er det ugla-"gjengen" som arrangerer? Hvilket årstrinn er de som arrangerer? (Ja, bor så godt som på det stedet, så ble litt nysjerrig nå) Lenke til kommentar
ATI TwEaKer Skrevet 13. november 2004 Rapporter Del Skrevet 13. november 2004 Det er 1988 hovedsakli, som står for selve arrangemanget, men 89 skal hjelpe til med praktiske ting, som stoler, bord og kontakt med skolen. Jeg understreker at dette er et seriøst arrangement, og burde ikke sammenlignes med det som var i 2002 eller var det 2001.... Og vi er vel ikke noe gjeng ;) Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 15. november 2004 Rapporter Del Skrevet 15. november 2004 Hehe, daså. Holder til '86-ligaen sjøl, så har vel egentlig ikke snøre på hvem dere er... Ser ut som om du går på ugla, og sålangt jeg vet kjenner jeg ingen på det trinnet. Let me know når dere har fått til sider da, enten her eller på pm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå