sjiraffen Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Er det noen som vet om en god viftestyring?? Den skal styre minst 5 vifter og det er et stort pluss om den har skjerm... Lenke til kommentar
joa1234 Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Vel. Du har sunbeam sine vifte kontroller. Den har 4 uttak men du kan seff koble flere vifter på samme kanal. Titt innom microplex.no og sjekk de viftestyringene de har der. Jeg mener at alle sammen er bra nok:D Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Har en slik selv, men siden pc`en står på rommet, må jeg ta døra på når jeg skal legge meg, tror de diodene er litt lyssterke ser du... Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 (endret) den er bra, den liker jeg skal kjøpe den sjæl 20w Edit: hvis det ikke holder med 4 vifter så kan du bare kjøpe to Endret 2. november 2004 av FatFuck Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 NEI....Coolermaster Musketeer...men den har KUN mulighet for EN vifte da men gud dæven så fet den er ass. http://www.coolermaster.com/index.php?LT=e...C-U01+Musketeer Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Vel. Du har sunbeam sine vifte kontroller. Den har 4 uttak men du kan seff koble flere vifter på samme kanal. Titt innom microplex.no og sjekk de viftestyringene de har der. Jeg mener at alle sammen er bra nok:D Sunbeam Rhoebus viftejusteringen har jeg selv og veldig fornøyd med den. Den er billig og den er rå bra. Kan jo putte en Delta på den utan at den klager jo . Lenke til kommentar
sjiraffen Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 Er det noen som har noen meninger om denne ?? Ser den bra ut?? Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 jeg skal vertfall ha rhodeus Lenke til kommentar
j-- Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Rhobeusen er nydelig. +20w per kanal +desing +Stilren +Billig -Et lite minus (syntest jeg) er det at lysdiodene er utrolig sterke.. Dret er litt kjipt å matte skru av viftene i pcen hvis man skal se på film elns. Har hatt 2 stykker, en sort og en sølv.. solgte begge når jeg kjøpte vannkjøling for et år siden, men nå skal jeg kjøpe 1 ny sort rhobeus grunnet salg av vannkjølinga. Lenke til kommentar
NeVa Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 har denne sunbeam og er utrolig fornøyd. bare å koble 2 LIKE (viktig) vifter sammen så har du plass til 5 vifter. hvis du syntes lysdiodene er for sterke er det vel bare å bytte dioder, er det ikke? Lenke til kommentar
Christahh Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) Rhobeusen er nydelig. +20w per kanal +desing +Stilren +Billig -Et lite minus (syntest jeg) er det at lysdiodene er utrolig sterke.. Dret er litt kjipt å matte skru av viftene i pcen hvis man skal se på film elns. Har hatt 2 stykker, en sort og en sølv.. solgte begge når jeg kjøpte vannkjøling for et år siden, men nå skal jeg kjøpe 1 ny sort rhobeus grunnet salg av vannkjølinga. Det er sant alt det du sier som er et + Men er det virkelig såå vanselig å henge noe foran pc'n ja? Jeg har viftestyringa i øverste "åpning" så jeg henger bare en kult foran, som alle CD'r og Tumbscrews ligger på *Edit* Det er en microfiber klut foresten, så den holder ALT lys fra diodene borte fra rommet Endret 4. november 2004 av Christahh Lenke til kommentar
Lapsy Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 mCubed kan vel være greit. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Rhobeusen er nydelig. +20w per kanal +desing +Stilren +Billig -Et lite minus (syntest jeg) er det at lysdiodene er utrolig sterke.. Dret er litt kjipt å matte skru av viftene i pcen hvis man skal se på film elns. Har hatt 2 stykker, en sort og en sølv.. solgte begge når jeg kjøpte vannkjøling for et år siden, men nå skal jeg kjøpe 1 ny sort rhobeus grunnet salg av vannkjølinga. ok bra du sa fra. heldigvis har jeg chieftec dragon og som alle vet har den dør foran. så jeg slipper nok den slags problemer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå