MaxCPU Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 (endret) Amatørfotograf og amatørkamera, men allikevel ikke så verst? Bør jeg fjerne det sorte feltet nederst? Endret 1. november 2004 av MaxCPU Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 NICE!!! Liker det jeg ser! Bra tatt, fargene kommer fint fram og syns kontrasten med det mørke nederst gjorde bildet ypperlig. Lenke til kommentar
MaxCPU Skrevet 1. november 2004 Forfatter Del Skrevet 1. november 2004 (endret) For å gi bildet en liten historie kan jeg jo fortelle at jeg satt i stuen og så på TV når jeg plutselig la merke til den vakre himmelen. De mange husene rundt terrassen gjorde det til en liten utfordring å unngå dem. Ved å henge godt utenfor følte jeg at det ble bra til slutt. Kamera: Nikon CoolPix 3700, Scene: Sunset. For ordens skyld; totalt uredigert, bortsett fra oppløsningen. Det er forresten østre Bærum dere ser ut over! Endret 1. november 2004 av MaxCPU Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Hvis jeg skal klage på noe så er det at busken er litt spinkel, men det er ikke så mye du kan gjøre med det enn å vente noen tiår. Lenke til kommentar
MaxCPU Skrevet 3. november 2004 Forfatter Del Skrevet 3. november 2004 Treet er allerede gammelt så er nok ikke noe særlig å hente der. Men til neste gang kan jeg jo prøve å gå ut i gaten og ta bilde mer nedenifra kanskje?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå