Gå til innhold

Anbefalinger på Anti-virus program

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

NOD32 er konge.. her er url ESET NOD32..

Kjøpte d selv for noen dager siden.. hørt mye skryt om det og lest denne TESTEN på programmer.no

Kjøpte det over nettet via worldpay for 337.- alt var automatisk fikk bruker/pass etter 10-15 min på mail.

De selger det oxo på NetShop.no for 450.- hvis ikke du har kred kort.

Endret av Espen_^
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Kan på varmeste anbefale NOD32, jeg bruker det selv og er mer enn fornøyd. Vil og si at jeg brukte NIS 2002, 2003 og 2004 og en liten periode Norton AntiVirus, og jeg kasta de ut etter gjenntatte problemer.

Skaff deg NOD32 kamerat, det kosta meg 274nkr over nettet for ett års lisens. Og kjøpe lisens til NOD32 er like enkelt som 1-2-3 :thumbup::yes::thumbup:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Kan på varmeste anbefale NOD32, jeg bruker det selv og er mer enn fornøyd. Vil og si at jeg brukte NIS 2002, 2003 og 2004 og en liten periode Norton AntiVirus, og jeg kasta de ut etter gjenntatte problemer.

Skaff deg NOD32 kamerat, det kosta meg 274nkr over nettet for ett års lisens. Og kjøpe lisens til NOD32 er like enkelt som 1-2-3 :thumbup::yes::thumbup:

Hvor kjøpte du din NOD32? du skrev ikke hvor du kjøpte det. Prisen er jo utrolig bra. :hmm:

Lenke til kommentar

Skaff deg NOD32 kamerat, det kosta meg 274nkr over nettet for ett års lisens. Og kjøpe lisens til NOD32 er like enkelt som 1-2-3  :thumbup:  :yes:  :thumbup:

Hvor kjøpte du din NOD32? du skrev ikke hvor du kjøpte det. Prisen er jo utrolig bra. :hmm:

Eurosecure

oi så ikke før nå at d stod 274nkr.. da hvet jeg ikke ..

Endret av Espen_^
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...