Kestrel Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Jeg lager min web side med Dreamweaver. Noen som vet hvordan jeg gjør for at bildene ikke lar seg kopiere når noen besøker siden min? Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Legg dem ut i 800x600, komprimert i jpeg. -- Ikke legg ut orginalfilene... - Da har jo du de orginale og kan vise at de tilhører deg. - At folk kopierer bildene er i ren og god internett-ånd... Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Du kan vel fixe slik at det ikke går ann å høyreklikke å velge Save As.. men folk kan fortsatt ta et screenshot og så kopiere det ifra det i et Paint programm.. Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Du kan ikke sikre deg mot kopiering, du kan bare gjøre det litt knotete. Samtidig så vil du gjøre folk irriterte så det er sjelden en god løsning. Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 - Vannmerke på bildene, egne eller Digimarc - Bruk CSS (background) til å vise bildene (hindrer det meste av høyreklikk, du må inn i selve css filen for å finne stien til bildet) Javascript for å hindre høyreklikking er bare tull... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå