SnowDOG_ Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 Hei! Husker at eg så på tv for lenge siden en program der du kunne gå og se på folk og chatte med de. Noen som vet kor eg kan få tak i en sånn? og hvilket som er best. tviler på at det er så mange men... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 23. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2002 Er det ingen som vet om dette eller vil dere bare ikke svare??? hmmmmm please hjelp en med data menneske! Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 Tja, vet at det finnes slike VR chat programmer, men jeg ville nok ha anbefalt Anarchy Online (: Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 24. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2002 Hei! Er ikke anarchy online et spill da?? Kan du forklare mer om anarchy online. Men vet dere andre om noen virtuel chatte program?? kunne være gøyt å teste. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 24. mai 2002 Del Skrevet 24. mai 2002 SnowDOG_ skrev (2002-05-24 03:04):Hei! Er ikke anarchy online et spill da?? Kan du forklare mer om anarchy online. Men vet dere andre om noen virtuel chatte program?? kunne være gøyt å teste. joda, det er ett spill. Men du kan jo såklart bare gå rundt å prate med folk. eneste problemet er at det koster rundt 150 spenn i måneden. [ endret av olsen den 2002-05-24 08:28 ] Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 24. mai 2002 Del Skrevet 24. mai 2002 hmmm. Hva mener du med virtuelt chatteprogram? Eneste chattesystemet jeg vil anbefale er IRC. Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 24. mai 2002 Del Skrevet 24. mai 2002 Hei laaknor! Irc chatte systemet er ikkje sikkert... Om ein vil ha sikkerere chat kan eit program kalt silc. Når det gjelder virtuel chat så lese eg om det for lenge siden i ein av dei norske online it avisene.. Veit ikkje kven av dei.. Kan prøve å undersøke litt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå