Håvard Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 må man ha noe spesielle programmer for og kopiere dvd over til harddisken og beholde kvaliteten?? Lenke til kommentar
laim_com Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Regner med at du vil dvd => disk du snakker om, og ikke dvd => avi (altså komprimering av film). DVD Decrypter kan kopiere hele dvd'en til disk. Du har flere valg på hvordan du vil gjøre det, enten som .iso, eller som .vob-filer. Jeg personlig går for .iso, og bruker Alcohol 120% til å åpne .iso filene igjen. Kvaliteten forblir den samme. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Kanskje DVDshrink Lenke til kommentar
5barnsmor Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Jeg har kopiert alle dvd-filmene mine siden barna stadig ødelegger dem. Jeg brukte dvdshrink til å legge dem i en mappe på maskinen og så Nero til å brenne dem ut igjen, det funker supert selv om det går et par timer pr film Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Kanskje DVDshrink funker bedre enn alcohol 120% Lenke til kommentar
kiios Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 alcohol har brent mye feil på meg, selv om det står at det er fullført UTEN feil. stoler ikke på alcohol 120% lenger Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 DVDshrink funker krute godt, du kan brenne ut iso. filer med nero uten problem Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 DVDshrink funker krute godt, du kan brenne ut iso. filer med nero uten problem mm ruler. BESTE JEG HAR PRØVD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå