Gå til innhold

Nokia 3220 bra?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var innom Lefdahl i dag og så på/tok på en 3220. Likte det jeg så og kjente. Gode taster, god å ha i hånden og passe stilig utseende. Lysene på siden var faktisk litt stilig, men man kan sikkert bli lei av dem etter en stund. Nå var det jo bare en utstillingsdummy jeg prøvde, så hvordan den er inni vet jeg ikke. Men på utsiden var det egentlig bare 5-veis-tasten jeg reagerte negativt på. Til tross for denne velger jeg å kjøpe denne telefonen når det dukker opp et godt tilbud tror jeg.

Lenke til kommentar
  Alne skrev:
Har sett masse sånn reklame om nokia 3220, og lurer på om den er no bra?? fant ingen tester her heller....????

Jeg har kjøpt mobilen til min datter og jeg er faktisk imponert over kvalitet i lyd, spesielt ringetoner, god høytallende og. Det som er litt synd er att den ikke har ir, og radio, det siste er jo ikke akkurat nødvendig.

Videodelen på den er faktisk ganske bra den og, ikke noe hakking ved avspilling.

Og til noen av dere innpå her synest att man ikke skal nevne andre merker når den som har skrevet innlegget om å finne noe stoff og meninger om 3220.

Er lett for att man kan bli forvirett spesielt når man kanskje ikke har greie på mobiler, men da sikter jeg ikke til den som har skrevet dette innlegg.

Lenke til kommentar
  Limited_Edition skrev:
Det er ganske greit å ha uansett om telefonen er billig telefor, det er jo nesten det på alle telefoner nå til dags.

vis du f.eks. ska sende bilde og ikke gidde å bruke 2,50/5kr på det

Selvfølgelig er det en kjekk funksjon og som du sier kan den jo også være pengebesparende ved at du kan sende bilder gratis, men BT er vel det som kan karakteriseres som en "proffunksjon" (kanskje mindre og mindre, men enda vil jeg kalle det det) og dette er langt fra noen profftelefon.

Lenke til kommentar

Spaceworld har en "kampanje" at de selger Nokia 3220 med djuice kontant for 1398kr inkl.100 kr i ringetid(?). Om du har en annen operatør så er det bare å låse den opp ved hjelp av en kode fra unlock.no. Om at det er dumt at Nokia 3220 ikke har BT eller IR, kan diskuteres. At den har BT det forstår jeg, men jeg synes at den kunne godt å ha hatt IR. Nokia 3200, SE T6x0, Siemens C65 har det også og de er billigere enn Nokia 3220 også.

Lenke til kommentar
  datating skrev:
Jeg syns det virker som en god telefon, men idiotisk med de lysa på sidene! ;)

Idiotisk er vel ikke riktig ord. Lill lysstæsj på moben er jo fint. Litt klumsete med klumper kanskje... :w00t:

Lenke til kommentar

Denne telefonen har jeg desverre som arbeidstelefon for tiden og det eneste jeg kan komme på som er et pluss er batterikapasiteten som er god.

Men tastene er elendige og lyden når man snakker med andre er betraktelig dårligere enn andre telefoner jeg har brukt, min 6600 er bedre men ikke på høyde med soney sine telefoner, savner min 610...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...