Espensi Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 Jeg har et problem med brenneren min.. Jeg skal brenne ut en *.bin fil med *.cue filen.. Jeg åpner fireburner, velger *.cue filen, og velger burn. har prøvd med session-, track-, og disk- at once.. FUnker ikke uansett. Feilmeldingen er under.. I nero 5.5.5.1 bare lukker den programmet. ----------------------------------------------------- Thread1: Executing Recording device: SONY CD-RW CRX120E Firmware version: 1.0j Recording method: Disc-at-once 96 (Dao96) Recording Speed: 4x BURN Proof: Disabled //---------------------------------------------------------------------- // Test burning - no data will be written to CD //---------------------------------------------------------------------- Thread1: Setting Write Parameters Thread1: Reading Disc Info Thread1: Start LBA is -12513 Thread1: Processing Lead-in Thread2: Executing Thread2: Write Error @ Sector -11681 Thread2: Sense Error: NO_SENSE (0x00 0x00 0x00) Thread2: Synchronizing Cache Recording complete [ Denne Melding var redigert av: Frodo på 2002-05-23 19:08 ] Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 Vil anbefale deg å prøve BlindWrite. Er et svært bra program for brenning av iso,bin osv. Lenke til kommentar
jallajalla Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 Søk på nero sine sider eller kjøp "fantom cd". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå