Mørbradbiff Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Jeg trenger en router, og snublet over tilbudet til elkjøp. Og jeg slo til! (innpulskjøp) "TOPCOM TRÅDLØST NETTVERK" til kr 399 = BILLIG! Innholder: TOPCOM SKYRACER244 Trådløs XDSL router til din bredbåndforbindelse (kr595,-) TOPCOM SKYRACER3044 Trådløst PCMCIA kort til din bærbare PC (kr495,-) Verd kr: 1090,- hvis man kjøper pakken i "deler" Noen som har testet denne pakken? Kan noen dele erfaringer med meg? Er dette er bra pakke? Takker for alle svar! Lenke til kommentar
surferxy Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Jeg trenger en router, og snublet over tilbudet til elkjøp. Og jeg slo til! (innpulskjøp) "TOPCOM TRÅDLØST NETTVERK" til kr 399 = BILLIG! Innholder: TOPCOM SKYRACER244 Trådløs XDSL router til din bredbåndforbindelse (kr595,-) TOPCOM SKYRACER3044 Trådløst PCMCIA kort til din bærbare PC (kr495,-) Verd kr: 1090,- hvis man kjøper pakken i "deler" Noen som har testet denne pakken? Kan noen dele erfaringer med meg? Er dette er bra pakke? Takker for alle svar! http://forum.hardware.no/index.php?showtop...21365&hl=elkjøp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå