B4stian Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Braindead den er jo så dårlig at den blir mer komisk.. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 ( The Legend of ) Darkness Falls Har hatt suksess med denne før, og de/dere kommer til å skvette voldsomt flere ganger. Den hander om en tannfe, hvis dere ikke finner den på videosjappa Anbefales på det sterkeste. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Event Horizon og the thing Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Creep Show Suger så hemningsløst, skulle tro de ikke forsøkte engang. Pet Cemmetary er da tøff. Ellers så er jeg hypp på en skikkelig bra zombie film, fikk ikke helt det store kicket ut av dawn of the dead. Så "Shawn of the dead" her om dagen. Dæven for en elendig film, hadde ihvertfall regna med at den skulle være litt morsom. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) Skrekkfilmer er en spesiell sjanger fordi man (i de fleste tilfellene) må ville bli skremt. Stemning og innlevelse i filmen har mye mer å si når du skal se Blair Witch og The Ring enn hvis man skal se en komedie eller drama. Hvis dere er en sånn gjeng som kommenterer filmer underveis og spøker en del og bare følger halvveis med på hva som skjer er det vanskelig å velge en film som virkelig vil skremme dere, men hvis dere greier å ordne stemning har jeg noen filmer å anbefale: The Ring (Jeg gidder ikke ha den enige Ring vs Ringu diskusjonen, den er like håpløs som AMD vs Intel... Jeg likte den amerikanske versjonen best.) Alien(s) (Jeg har aldri vært så redd i hele mitt liv som det jeg var når jeg se Alien for første gang) The Sixth Sense (Skikkelig creepy film, men de fleste har vel sett denne) The Shining The Silence of the Lambs (er ikke skrekkfilm, men 1000 ganger mer skummel enn slasherfilmer) edit: Resident Evil (har ikke sett toeren) er en av de kjedeligste filmene jeg har noengang sett. Endret 4. november 2004 av SteffyBoy Lenke til kommentar
MountainRivera Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Creep Show Suger så hemningsløst, skulle tro de ikke forsøkte engang. Pet Cemmetary er da tøff. Ellers så er jeg hypp på en skikkelig bra zombie film, fikk ikke helt det store kicket ut av dawn of the dead. Så "Shawn of the dead" her om dagen. Dæven for en elendig film, hadde ihvertfall regna med at den skulle være litt morsom. Har du sett resident evil 1 og resident evil: apocolypse? Test de ut hvis du ikke har sett dem! Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) Som Steffyboy sier her et sted så er en skrekkfilm det du selv gjør den til, It skremte meg ganske grundig første gangen jeg så den i et gammelt hus, midt uti svarteste skauen på Tangen seint på en fredagskveld, det hjalp heller ikke så veldig mye da jeg fikk flyttet settingen til et like gammelt hus midt i Stange sentrum. Si hva dere vil, men It skremmer folk, jeg forventer ofte å se en klovn når jeg går gjennom skogen på tur til bussen om morran, og er ikke fullt så glad i gymgarderober lenger....... I tillegg blir filmen direkte morsom i andre del:-D Endret 4. november 2004 av Icedude Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) Sett begge, helt kurant, men det jeg vil ha er en film der jeg sitter i ekstase mens monstre river hodet av folk Ohh, må ta en titt på It *Woha, rim, Im on fire! Endret 4. november 2004 av Den Polse Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 (endret) *slettet* Endret 5. november 2004 av Freeman84 Lenke til kommentar
Peri Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Ju on The Grudge er IKKE skummel, jeg og noen kompiser så den ute i låven når det var pitch black... Den er like skummel som barnetv, bare en liten drittunge som springer rundt og lager kattelyder. Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 The Thing Den er skummel den. Hussjjj Lenke til kommentar
Hisoka Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Event Horizon Den er til tider skikkelig fæl. Uhyggelig film, selv om sprengningseffektene er så til di grader data animert. Ser det så alt for godt. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 The Thing Den er skummel den. Hussjjj Den scenen hvor de sitter fastbundet til sofaen mens blodprøvene blir testet... Jeg fikk faen meg panikk første gang jeg så det Satan, så skremmende det var... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå