Eirik-h Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 (endret) Min 70år gamle Morfar ble imponert over min 6260. Han fikk veldig lyst på den. Jeg spurte hva han skulle bruke den til og han sa: Sjekke aksjekursene. Han skal altså ha en telefon som det er lett å sjekke aksjekursene på når man er borte. Jeg sa at da var ikke 6260 telefonen for han. Han skal da ha en telefon som har stor,Bra og oversiktlig skjerm. Avansert men den må være lett å bruke. Men mest av alt bra internett. Nå har han en urgammel siemens så det skal ikke mye til for å imponere han. Er det noen som har noen tips til hvilken telefon han da bør ha. Ingen prisgrense. Men MÅ være lett å bruke. Han er 70år..... EDIT: Haster ikke med å kjøpe nå. Kan vente til sommeren. Trur det er lurt p.g.a UMTS. Han skal jo tross alt ha bra internett på den. Endret 1. november 2004 av Eirik-h Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 kjøp nokia 7600 eller sony ericsson p900 ellelr siemens s65. Den har bra internett Lenke til kommentar
Big-Boy Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 p910/p900 har siemesn s65 internett? det er jo ikke symbian.. er det vell? Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 den er ikke symbian, men den kan gå på internett. veldig bra funksjon faktisk. litt annerledes oppsett enn på andre mobiler. den har blitt rost for det Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 2. november 2004 Forfatter Del Skrevet 2. november 2004 S700 er vel litt for avansert for han. Er den lett å bruke da? Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 jeg snakker om siemens s65. hvis du lurer på hva jeg snakket om er det bare å lese Lenke til kommentar
Algron Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 S700 er vel litt for avansert for han.Er den lett å bruke da? Like lett som k500i, k700i, t610 og t630 Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 2. november 2004 Forfatter Del Skrevet 2. november 2004 Blir nok s700 eller 7710. Han venter nok til litt utpå året. Lenke til kommentar
Big-Boy Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 (endret) den er ikke symbian, men den kan gå på internett. veldig bra funksjon faktisk. litt annerledes oppsett enn på andre mobiler. den har blitt rost for det Ok s700 er nokk e greit valg det åsså eneste er jo den prisen, men penger vakke nå prob så go for it! Endret 2. november 2004 av Big-Boy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå