Gå til innhold

Hvilken Tastatur bør jeg kjøpe?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hehe, det er jo to veldig forskjellige tastaturer, og med mindre du har tenkt å sende tastaturene til *oss*, så er det jo *din* mening som teller. liker/trenger du masse ekstragreier, så vet du jo hvilket tastatur som passer deg...

ps; det heter *hvilket tastatur*. :)

Lenke til kommentar

jeg har MS Wireless elite. Det er en oppgradert versjon av det du fant, med scrollhjul på venstre side. Syntes selv det er helt topp. Litt trangt, men det kommer helt an på hva du er vant til fra før, og det venner du deg også fort til..

Samboern min klager på at det bråker litt når jeg skriver fort (noe jeg stort sett alltdi gjør), men det er ikke noe som plager meg..

Lenke til kommentar

Skjønner ikke helt hva folk skal med så vilt mye dill-dall på tastaturene. Noen hurtigtaster er jo kjekt det, men når en tredjedel av tastaturert er snarveier og annet krims-krams så er vel det litt drøyt. Jeg ville valgt nummer 1.

Men ser at nummer 1. ikke har støtte for usp. Kan jo være noe å tenke på, hvis du bryr deg om det da. :hmm:

Endret av preskatv
Lenke til kommentar

tja, til min stasjonære pc bruker jeg et simpelt "logitech access"-keyboard, som kostet omtrent ingenting. det er stille, behagelig, har noen hendige ekstraknapper og funker ypperlig til mitt bruk. skriver veldig fort på det - uten at det er ubehagelig. har hatt mange tastaturer fra tidlig åttitall og frem til i dag, med og uten tråd og masse funksjoner, men dette simple tastaturet er faktisk det beste jeg har prøvd! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...