tha_man Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 (endret) Jeg skal ha meg et nytt tastatur men hvilket?: Det står mellom Denne og Denne Hvilken???? Ja det får du hjelpe meg med!! Endret 1. november 2004 av tha_man Lenke til kommentar
Musty Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 du burde prøvd de, og sett hva du liker best.. ingen her kan si hva DU blir fornøyd med.. selv har jeg modellen etter det ms tastaturet der.. SYntes det er et kongetastatur, men jeg har ikke prøvd det andre... Lenke til kommentar
tha_man Skrevet 1. november 2004 Forfatter Del Skrevet 1. november 2004 du burde prøvd de, og sett hva du liker best..ingen her kan si hva DU blir fornøyd med.. selv har jeg modellen etter det ms tastaturet der.. SYntes det er et kongetastatur, men jeg har ikke prøvd det andre... Hvilken har du prøvd?? Lenke til kommentar
tha_man Skrevet 1. november 2004 Forfatter Del Skrevet 1. november 2004 Jeg syns at begge var like gode på hver sin måte men dere må hjelpe meg videre med å si hva dere liker! Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 hehe, det er jo to veldig forskjellige tastaturer, og med mindre du har tenkt å sende tastaturene til *oss*, så er det jo *din* mening som teller. liker/trenger du masse ekstragreier, så vet du jo hvilket tastatur som passer deg... ps; det heter *hvilket tastatur*. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 (endret) Lettere hvis du gir folk noe å gå etter: * Hva slags taster foretrekker du? Faste eller myke i anslaget. Med eller uten "klikk"? * Er størrelsen viktig? Skal du bruke det der det er trangt om plassen? * Vil du ha et enkelt tastatur eller et med masse hurtig-knapper? * Etc... Geir Endret 1. november 2004 av tom waits for alice Lenke til kommentar
Musty Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 jeg har MS Wireless elite. Det er en oppgradert versjon av det du fant, med scrollhjul på venstre side. Syntes selv det er helt topp. Litt trangt, men det kommer helt an på hva du er vant til fra før, og det venner du deg også fort til.. Samboern min klager på at det bråker litt når jeg skriver fort (noe jeg stort sett alltdi gjør), men det er ikke noe som plager meg.. Lenke til kommentar
phax Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 jeg ville absolutt gått for logitech'n. etter litt tilvenning tror jeg du kommer til og digge det. Lenke til kommentar
tha_man Skrevet 1. november 2004 Forfatter Del Skrevet 1. november 2004 Takk eg tror eg tar Micr. siden den har en del ekstra taster!! Og jeg har stor plass men det jeg hater er den fordømte klikke lyden!! Lenke til kommentar
preskatv Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 (endret) Skjønner ikke helt hva folk skal med så vilt mye dill-dall på tastaturene. Noen hurtigtaster er jo kjekt det, men når en tredjedel av tastaturert er snarveier og annet krims-krams så er vel det litt drøyt. Jeg ville valgt nummer 1. Men ser at nummer 1. ikke har støtte for usp. Kan jo være noe å tenke på, hvis du bryr deg om det da. Endret 1. november 2004 av preskatv Lenke til kommentar
tha_man Skrevet 1. november 2004 Forfatter Del Skrevet 1. november 2004 Ergonomisk hva er det?? Lenke til kommentar
Valent Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Ergonomisk hva er det?? haha behagelig? Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 KeyTronic KT1000 er et meget bra valg. Råbillig, og bedre enn de fleste ergonomiske tastaturene. Bra å skrive på, og det ser tøft ut. Det har ikke noen av de unødvendige ekstraknappene. Det er et rent 104-tasters tastatur. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Hvis du ikke vil ha klikkelyder er Logitech diNovo noe for deg, lager ikke noe lyd og er tynt!! Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 tja, til min stasjonære pc bruker jeg et simpelt "logitech access"-keyboard, som kostet omtrent ingenting. det er stille, behagelig, har noen hendige ekstraknapper og funker ypperlig til mitt bruk. skriver veldig fort på det - uten at det er ubehagelig. har hatt mange tastaturer fra tidlig åttitall og frem til i dag, med og uten tråd og masse funksjoner, men dette simple tastaturet er faktisk det beste jeg har prøvd! Lenke til kommentar
WipeOut- Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Var på lan for ikke så lenge siden, der var det en som hadde Keytronic Lifetime Designer. Jeg tok meg frihet til å prøve det og blei forelska med en gang. Noen som vet hvor jeg kan få tak i dette tastaturet ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå