8483838383 Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 Jeg trenger hjelp til å lage en oppstarts cd for dos med cd rom suport. Lenke til kommentar
BBC Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 Prøvd Google med "boot cd"? Treff nr. 4 kan være noe for deg kanskje... Lenke til kommentar
Insanity Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 Hvordan har du tenkt til å få lest en cd uten cd-rom support? Ville heller satset på en win98 oppstartsdiskett, den funker på alt. Hvis du har/kjenner noen som har win98, så skaff deg en. Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 Du lager først en oppstartsdiskett med windows 9x, og så brenner du en bootable cd og velger disketten som boot-media... Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 Spørs om han har FDD da vet du .... Det trengs faktisk ikke lenger. Nei, gå for boot CD, mye enklere. Men BIOS må støtte CDrom som boot device, men det gjør alle nyere HK Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 23. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2002 probset er at den ikke vil lese diskettene. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 24. mai 2002 Del Skrevet 24. mai 2002 Jeg laget en windows ME oppstarts cd ved et uhell... skulle lage en bootbar windows XP CD for 1 år siden. jeg visste ikke hvordan jeg skulle gjøre det, og valgte "make bootable CD". da måtte jeg finne command.com eller noe sånt, og da fant jeg frem en vanlig bootdiskett, og puttet inn den, slik at brenneprogrammet brukte de filene, og brente CD'en. Etter det har jeg aldri brukt bootdiskett. Putter bare inn den CD'en - Det går ca 10x fortere å starte dos... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå