FuglFøniks Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 hehe, hardcore CS gamere er utrolig morsomme og diskutere med :!: Personlig blir jeg fly forbanna når jeg snakker med dem. Så utrolig usaklige og sier bare: "JA DUJA" hvis man sier noe til dem, jeg mener, HERREGUD! Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 hehe, hardcore CS gamere er utrolig morsomme og diskutere med :!: Personlig blir jeg fly forbanna når jeg snakker med dem. Så utrolig usaklige og sier bare: "JA DUJA" hvis man sier noe til dem, jeg mener, HERREGUD! OMFG PLZ STFU NJUB!!!1 JADUJA! DU HR IKNO DU SKLE HA SGT!!1111111111111 Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Morsomste jeg har lest her er om AnAnAs og osten Spruta melk ut nesa da jeg leste det Ser for meg trynet hennes da hun merket det :!: Hahaha, ny latterkrampe! Lenke til kommentar
Irons Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Sakelig den med kukost ja.... Om gutten ikke kan vaske seg fårn være uten sugings... Og selv om jeg hadde opperert begge henda så fikk jeg vaska meg, dog mått kjerringa trå til litt i blandt... Tenk dere følesen av at noen må tørke degog vaske deg!! \\Sp33D Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Hohoho. CS-spillere i et nøtteskal. (før noen begynner å mase... jeg mener nødvendigvis ikke ALLE CS-spillere). det er godt Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 17. november 2004 Forfatter Del Skrevet 17. november 2004 Morsomste jeg har lest her er om AnAnAs og osten Spruta melk ut nesa da jeg leste det Ser for meg trynet hennes da hun merket det :!: Hahaha, ny latterkrampe! :!: Gullkorn Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Den var GENIAL! :!: Lenke til kommentar
embark Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Hehe, har noen bra her: Morsom tråd #1 Morsom tråd #2 :!: Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Knakk i to Haha, den var bare sinnsykt morsom... "Putta jo nedi CPI-porten da! Jeg er ikke dum!" Flott det, særlig når du prøvde å putte et AGP-kort inn i CPI-porten. Hehe, jeg ler fortsatt jeg. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Hehe, har noen bra her: Morsom tråd #1 Morsom tråd #2 :!: :!: :!: !!!!! mulig.. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Knakk i to var det slik at agp delen ikke passet i pci delen? HVA?! jeg satte det i PCI porten ja! Er ikke DOM DA! Hvilken AGP-del? Det var bare med ett skjermkort i pakken! lolz :!: ahhaha omg AGP skjermkort! HAHA! LOL!N00B!! Det Suger da! Jeg har ATI radeon 9800PRO 256MB 8x tv-out MEN DET GIKK FRA MEG!! Jeg har ikke sagt at jeg kommer til å svindle! ojojoj jeg detter av stolen Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 (endret) Morsomste jeg har lest her er om AnAnAs og osten Spruta melk ut nesa da jeg leste det Ser for meg trynet hennes da hun merket det :!: Hahaha, ny latterkrampe! Fy faen å jeg lo :!: Men jeg tror jeg ler enda av denne http://forum.hardware.no/index.php?s=&act=...&t=241091&st=0# Endret 23. november 2004 av Natrium Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 (endret) Storparten av CS-miljøet er tragisk.. Lo godt av all trådene BTW Keep em coming. Endret 23. november 2004 av Zythius Lenke til kommentar
srbz Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 (endret) http://forum.hardware.no/index.php?s=&act=...&t=241091&st=0# åhåhåh fy flate ojojoj hahahehaha edit: ajm, den med AnAnAs var og kul litt utover... bare en ting jeg lurer på: (haddis @ 11/11/2004 : 20:56)La oss skylde på Tine meierier for deres intense markedsføring av pultost Regner med vedkommende her mener "pultost" som i "pult ost" Ja, tenker litt slow akkurat nå... lol... sitter her og vurderer om jeg skal trykke på lagre-knappen, det vil uansett bare se dumt ut. Ser dere denne posten, kan dere være temmelig sikre på at jeg gjorde det... Endret 23. november 2004 av surbz00r Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 25. november 2004 Forfatter Del Skrevet 25. november 2004 :!: lest igjenom all, utrolig mye bra! Denne posten burde bli flyttet til gullkorn Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Den eneste tråden som har fått meg til å få smerter av å le En ny kjæreste! Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 *snip* Hahahahaha! hoho! hehehe! Den trakk jeg på smilebåndet av ja... Lenke til kommentar
Swein Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 hmm.. jeg har jo omtrent blitt kjendis jeg.. Men kanskje ikke helt av en grunn jeg vil være stolt over jaja, får bare se litt humoristisk på det Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 Den eneste tråden som har fått meg til å få smerter av å le En ny kjæreste! :!: :!: :!: :!: . Leste de 2 første sidene, sparer resten til i morgen. :!: :!: :!: :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå